MISSÄ MENNÄÄN apua

Seuraa 
Liittynyt16.3.2014

Elikkäs, ollaan yhden miehen kanssa vähän päälle kuukausi säädetty, ollaan melkein jokatoinen yö yhdessä mutta kuvio on aika epäselvä. En oikein tiedä mikä tämä meidän juttu on,hän kyllä sanoo tykkäävänsä minusta ja aina kun ollaan yhdessä niin pussailee paljon ja vaikuttaa kaikin puolin siltä että on tosissaan... Mutta huomasin olevani aina ensimmäinen joka ottaa yhteyttä kun ollaan erillään. Mä olin aina se joka kysyy mitä toinen tekee ja mitä kuuluu ja tuleeko hän yöksi, ja päätin että odotan että hän ottaa yhteyttä. Noh siinä meni yli vuorokausi mikä oli mulle jo pitkä aika, oisin halunnut sanoa hyvät yöt ja muuta.... :D Eli en nyt tiiä että mitä sillä on mielessä, luulis että jos on kiinnostunut tosissaan niin pitää yhteyttä ja että häntä kiinnostas miten mun päivä on menny ja muuta, vai oonko mä nyt liian vaativa, onko kaikki miehet vaa tollasia? :D

Mutta nyt se suurin ongelma, tällä miehellä on huomenna synttärit, sanoin aikaisemmin että en osaa ostaa hänelle lahjaa ja se sano että ei sun tarvi sellasta stressata, mutta pyysi ostaa daim-kakun, minkä mä sit tänään ostin valmiiksi.... Mietin että kannattaisko mun nyt yllättää ja ostaa jotain pientä kivaa lisäksi, vai ostanko mitään?? vaikeaa kun en tiiä missä mennään, jos ostan niin oonkohan yli-innokas ja jos en osta niin oonko ihan tylsä ja huono.......

Jos saitte yhtään selvää tästä niin kertokaa mitä mieltä ootte, onkohan tuo jätkä nyt tosissaan ja kannattaisko mun nyt ostaa jotain...?

Kommentit (0)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat