erota vai ei?

Seuraa 
Liittynyt30.3.2010

Eli siis tarvitsisin mielipiteitä tähän tilanteeseen.. 

Löysin tämän miehen fb:n kautta kun hän kesällä pisti viestiä, on kyllä ennestäänkin tuttu kavereitten kautta mutta koskaan ei oltu sen kummemmin juteltu. Hän ehdotti silloin tapaamista mutta aluksi kieltäydyin pariin otteeseen koska hän seurusteli, mutta sai minut kuitenkin vakuutettua että heidän suhteensa on periaatteessa ohi mutta ovat vain nimellisesti yhdessä kun asuivat samassa asunnossakin. Haukkui myös naisensa aina kysyessäni hänestä ja meille syntyi seksisuhde kesän/syksyn aikana muutaman kerran tavattuamme. Aluksi olin aivan rakastunut häneen kun viestittelimme ja näimme tosi usein (hänen naisensa selän takana) ja aina kun kysyin milloin hän aikoo jättää naisen, hän vain vastasi aina että "kohta" tai "kunhan asiat ovat järjestyneet" jnejne. Elättelin tosi pitkään toiveita häneen ja välillä pistin välit poikki kokonaan kun ei asioita alkanut tapahtumaan. Aluksi tämä mies sanoi ettei halua mitään vakavaa mutta siltikin humalassa lähetteli viestejä että haluaa olla minun kans ja kaikkea muuta paskaa.

Noh.. koitti sitten se päivä että mies jätti naisensa, muuttivat erilleen ja sain miehen vihdoinkin itselleni ja olin onneni kukkuloilla! Ensimmäinen kuukausi meni tosi hyvin, oltiin yhdessä päivittäin eikä mitään riitoja ilmennyt. Pikkuhiljaa mies alkoi rajoittamaan menemisiäni kavereiden luo tai viikonloppuisin baariin. Päivisin lähetteli (ja lähettelee edelleen) montakymmentä viestiä vaikka hän tietää että olen töissä enkä kerkeä koko ajan vastailemaan niin lähettää vain enemmän viestejä kun luulee että olen suuttunut tms. Mies itse ei siis käy töissä tällä hetkellä kun on sairaslomalla. En saa yhtään omaa rauhaa kun hän on minun asunnollani päivät pitkän tekemättä mitään vaikka hänellä on omakin asunto missä olla, ja kun tulen töistä nii hän on vihainen jos en jaksa tehdä hänen kanssaan mitään.Molemmat oon yrittäny elättää vähäisillä rahoillani kun ukolla on ulosotossa yli kymppitonni.. Viimeisen 3 kuukauden ajalta en ees muista semmosta viikkoa millon ei oltais tapeltu! Tuntuu että hän vain käyttää hyväkseen saadakseen rahaa kaljaan ja ruokaan kun hänen omat rahansa menevät aina velkoihin. Vähän ku ois äiti isolle lapselle!

Eli siis asian pointti oli lyhyesti kerrottuna se, että tuhosin hänen ja eksänsä suhteen, aloin seurustelemaan miehen kanssa joka aluksi oli tosi ihana, mutta hän muuttui kauheaksi kyttääjäksi, ystävyyssuhteiden pilaajaksi ja rentuksi..Ja tiiän itekki että tein tyhmästi iskettyäny varatun miehen mutta onko kellään samankaltaisia kokemuksia? Oon monesti miettiny eroa mutta mies alkaa aina "itkemään" ja lupaa muuttuvansa kun otan asian puheeksi.

Kommentit (3)

Sunqueen
Seuraa 
Liittynyt11.10.2011

Ehkä olisi paras, että aluksi ainakin elelisitte erillään omissa kodeissanne. Kun tuosta yhteiselosta ei näytä koituvan muuta kuin riitoja. Ota etäisyyttä ja selitä jämäkästi miehelle, ettei hän voi kontrolloida tekemisiäsi, teidän ei tarvitse olla yhdessä joka päivä ja töissä ollessasi et ehdi jutella, joten hänen on odotettava kärsivällisesti vastauksiasi ottamatta sitä itseensä. Jos mies ei vaan tajua, niin... no itse en tuollaista roikkujaa jaksaisi. Ja lopeta miehen ostosten kustantaminen. Älä anna hänen käyttää itseäsi hyväksi. Jos mies pysyy kanssasi ja vähentää sinussa roikkumista, niin suhde saattaa toimiakin. Nykyisellään se kuulostaa siltä, että jos muutoksia ei tapahdu, ei tuo kauan kestä.

veronica
Seuraa 
Liittynyt30.3.2010

Oon yrittäny selittää monesti juuri tuota samaa, että ei toisessa tarvitse koko ajan roikkua että ihminen tarvii ajoittain omaaki tilaa ja rauhaa. Oon myös sanonu etten jaksa ja jouda koko ajan puhelimen äärellä kytätä.. Vastaukseksi oon monesti kuullu sen saman "Jos sinä oikeasti välität minusta niin vastaat viesteihin aina kun joudat ja vietetään aikaa yhessä koska se ei ole mitään parisuhdetta jos toisen kanssa ei halua viettää aikaa".  No nyt ukko kuitenki suostu että saan olla rauhassa ruhtinaalliset 2 päivää että sen jälkeen pittää viimeistään nähä.

HerraRakkaus
Seuraa 
Liittynyt18.3.2014

Luulen että kyseessä on jonkinlainen mielenterveysongelma ja mies pakenee pahaa oloaan sinun sekä kaljan avulla. Siis kahden asian riippuvuus joka ei pysy enään hallinnassa. Kumpikin on omalla tavallaan huumepiikki, joka auttaa vähän aikaa... kunnes tarvitaan taas uusi huumepiikki, jolloin siitä rahallisesta saldosta ja sinun omasta rauhastasi ei jakseta välittää.

Tässä on vaarana myös "stalker" ilmiö jos se ei pysy hallinnassa. Hän ratsaa puhelimesi huiomaamattasi esim. kun olet suihkussa. Tutkii tavaroitasi saadakseen vihjeitä että onko sinulla jotain muuta elämää. Tulee yllättäen töihisi "vastaan" vaikka todellisuudessa vain selvittää että oletko töissä vai jossain muualla. Jos olet kavereiden kanssa ulkona niin soittelee vähän väliä jne. ... Ja kaikki lähtee liikkeelle juuri tuosta "puhelinvalvonnasta" ja vain kiihtyy valvonta jos se ei pysy hänellä hallinnassa.

http://www.youtube.com/watch?v=jFzRIS2qjas

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat