ikäero

Seuraa 
Liittynyt16.3.2014

tutustuin tässä vähän aikaa sitte yhteen tosi mukavaan poikaan ja meillä meni heti tosi hyvin yhteen ja juteltiin tosi paljon. Ajattelin ensin että siitä jutusta vois tullakkin jotain, mutta sitten kuulin et se on mua kaks vuotta vanhempi, itse olen siis 14 ja se on 16, nii jotenki vaa järkytyin ja ajattelin etten uskalla es nähä tai puhuu sille ja ollaan sovittu et nähtäis täs joku päivä. Nii mitä mielt te ootte pitäskö mun vaa jatkaa normaalisti sen kaa vai ? koska tykkään siit aika paljo ja me tullaa hyvin juttuu mut onks toi ikäero liian iso?

Kommentit (3)

Sunqueen
Seuraa 
Liittynyt11.10.2011

Minusta alaikäisten välisissä suhteissa tuo kaksi vuotta ikäeroa on ihan normaalia, täysikäisillä sitten ikäerolla ei ole niinkään väliä. Siihen on vaikea sanoa mitään, että kannattaako teidän jatkaa entiseen malliin vai ei kun et kertonut mikä ikäerossa hirvittää. Jos pojan kanssa on mukava olla, eikä hän painosta mihinkään mitä et halua (esim. seksiin), niin miksei?

ÄSLI
Seuraa 
Liittynyt21.7.2014

Jos ootte henkisesti samalla tasolla niin en nää syytä miksi ei..? Ei sitä ikäeroa tarvitse säikähtää, jos se ei loppujen lopuksi muualla näy kun virallisissa papereissa ja sinua kohdellaan kunnioittavasti ja oikeudenmukaisesti :)

tapex
Seuraa 
Liittynyt19.10.2009

Tuo on niin pieni ikäero,että se ei haittaa yhtään mitään.  Jatkatte vain samaan malliin jos se tuntuu molemmista hyvältä olla yhdessä ja olette samalla aaltopituudella. Minulla ja miehelläni on 12 vuotta ikäeroa, eikä se ole tähän päivään mennessä haitannut yhtään. Hän on minun sielunkumppanini ja menimme tänä keväänä naimisiin. 

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat