Neuvoja raskaana olevilta tai sen kokeneilta!

Seuraa 
Liittynyt11.3.2014

Elikkäs minulla on ollut aina epäsäännölliset kuukautiset ja ovat joskus jääneet välistä. noin viikko sitten havahduin ja tajusin että ei ole kuukautisia näkynyt ku viimeksi 20.12.2013. Tein  sitten heti (n.viikko sitten )raskaustestin ja oli aivan selvä plussa. Noh lääkärin mukaan jos olen sitten oikein ovuloinut niin olisin noin 10 viikolla jo raskaana, mutta sehän on vielä epäselvää että olenko ovuloinut vai myöhemmin. Tein tänään sitten raskaustestin (en kyllä tajuu miksi :D) ja testiin tuli haamu. nyt siis pelottaa onko tämä menossa kesken vai miten voi yhtäkkiä testit alkaa näyttää haamua mitä pidemmällä raskaus on? voisitteko kertoa viisaampana että hätiköinkö liikaa vai? huomenna on kyllä ensimmäinen neuvolakäynti ja siellä varmasti osaavat myös sanoa mutta en varmaan saa nukutuksi jos jään nyt yksin vatmomaan päähäni tätä. 

Kommentit (3)

Inomus
Seuraa 
Liittynyt5.3.2010

Heippa, raskaustesti on positiivinen vaikka viiva olisikin haalea. Ovulaatiotestissä viivojen täytyy olla yhtä vahvat, jotta testi on positiivinen, mutta raskaustesti on positiivinen aina, vaikka toinen viiva olisi haaleampi.

Olen tuleva kätilö, joten tieto on faktaa. :)

Inomus
Seuraa 
Liittynyt5.3.2010

Ja pienellä varauksella kannattaa netin keskustelupalstoilla neuvoja kysyä.. Ajatellen ihan koko tulevaa raskausaikaa yms. :) kaikki on niin yksilöllistä ja ihmiset kokee raskauden aikaset muutokset ja tapahtumat hyvinkin eritavoin; jollekin joku asia on suorastaan kamala kun jollekin toiselle se ei merkkaa juuri mitään. Joten hädän hetkellä tai jos joku mietityttää, kannattaa kääntyä suoraan oman neuvolan puoleen. Mikään soitto tai käynti ei ole turha!

tinttuli
Seuraa 
Liittynyt11.3.2014

Inomus: Kiitos paljon vastauksesta! tieto tuli tarpeenseen, lapsi olisi nimittäin todella toivottu ku yks keskenmeno on yli vuosi sitten takana ja sen jälkeen on yritetty ilman mtn tuloksia, tämä tuliki sitten ihan puuntakaa ku oltiin jo ns. "unohettu" asia :) no huomenna sitten neuvolaan ja toivotaan että tämä asukas pysyisi mukana loppuun asti :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat