Hämmentynyt

Seuraa 
Liittynyt20.2.2011

Tää on ehkä enemmänkin avautuminen kuin kysymys mutta pakko saada nyt johonkin kertoa tilanne...

Mä valmistuin koulusta nyt jouluna ja mulla oli 2 hyvää ystävää. Toinen näistä ystävistä pyöri paljon yhden luokkamme pojan kanssa, he kävi leffassa ja istuivat iltaa ja itse olin lähes aina esiliinana mukana. Tällä pojalla oli tunteita kaveriani kohtaan mutta kaveri on vain torpannut ne vaikkakin on selvästi ollut kiinnostunut muttei silti ole halunnut myöntää sitä. Jossain vaiheessa tilanne kääntyi niin että itse aloin huomaamaan itsessäni tunteita tätä poikaa kohtaan mutta tukahdutin ja yritin unohtaa ne koska koko ajan näki että hän piiritti kaveriani. Loppuvuodesta teimme yhdessä parityön koulussa ja siitä sitten alkoikin jotenkin hiipien tekstailut jotka alussa kesti yötämyöten tän pojan ollessa yötöissä.. Nyt ollaan tapailtu salassa muilta ja pidetty yhteyttä parikuukautta ja mun tunteet on vain voimistunut kun nyt niitä ei ole tarvinnut peitellä itseltä ja on saanut myös vastapuolelta selkeitä osoituksia kiinnostuksesta. Nyt on pari ongelmaa... ensinnäkin: kaveri, kuinka kerron hänelle että meillä on nyt juttua tän pojan kanssa jonka kanssa hän on hengaillut? pelkään että hän suuttuu toisaalta hän ei kyllä ole sellainen...? ja nyt sit tämä poika on ollut hiljaa jo useamman päivän eikä ole vastannut viesteihini vaikka aluksi ja lähes koko jutun ajan hän on ollut se joka on pommittanut muo viesteillä ja kysellyt tapaamisia...Olen yrittänyt olla ajattelematta asiaa mutta en voi olla ajattelematta koska mulla on tunteita häntä kohtaan...:)

Kommentit (1)

xoxox
Seuraa 
Liittynyt28.11.2012

Mun mielestä sun kannattais puhua kaveris kanssa, kysellä että mitä niiden välillä on ja sanoa rehellisesti että oot huomannu jotain tunteita ilmenneen samaa poikaa kohtaan. Ja kannattaa pitää taukoa sen pojan kanssa tekstailussa yms. sen aikaa että saat kaveris kanssa asiat puhuttua. Varsinkin jos ootte tosi hyviä kavereita.. sillä ystävyys kestää läpi elämän ja ne pysyy aina mukana vaikka kumppani vaihtuiskin :) Kyllä se siitä! Juttele ystäväs kanssa ja muista ettet oo varmastikkaan ainut jolle on noin käynyt! :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat