narsistin uhreja?

Vierailija

En tiedä oliko tämä ihminen kenet tunsin narsisti, mutta sekasin se ainakin oli. Enkä ole päässyt tästä ihmisestä täysin eroon vieläkään.Olen lähtenyt vuosia sitten, mutta tämä ihminen yrittää vaan yhä uudelleen luikerella takaisin. Mikään ei tunnu tehoavan. Mietin vain että onko jollain muulla tälläisiä kokemuksia?

Kommentit (2)

Vierailija

Voisitko kertoa tilanteesta / ihmisestä vähän enemmän? Olisi helpompi analysoida.

Olen tullut tulokseen, että poikaystäväni isä on narsisti. Hän pomottaa, käskyttää vaimoaan, on patalaiska ja mikä pahinta - suuttuu, ellei tehdä hänen tahtonsa mukaan. Hän pomottaa myös poikaystävääni, joka - ikävä kyllä - tottelee isäänsä kuin koiranpentu, vaikka on 30-vuotias.. Poikaystäväni isä käyttäytyy niin kuin talo, jossa poikaystäväni asuu siis vanhempiensa kanssa, olisi hänen, vaikka oikeasti sen omistaa poikaystäväni.

Poikaystäväni joutuu myös aina reissuilla maksamaan myös vanhempiensa ruoat - hän kun on ainut, jolla on työpaikka. Toisaalta myös ymmärrän tämän, koska poikaystäväni saa muuten tulla valmiseen ruokapöytään. Tuli muuten tässä vielä mieleen ruoasta ja ruokapöydästä puhuttuani, että poikaystäväni isä ei KOSKAAN siivoa jälkiään syötyään. Se(kin) jää poikaystäväni äidin hoidettavaksi.

shoelady
Seuraa 
Liittynyt16.2.2014

mun tilanne on muuten aikalailla ohi, mutta tää henkilö aina jotenkin yhtäkkiä ilmestyy jostain tai ottaa yhteyttä eikä ymmärrä että en halua todellakaan olla hänen kanssaan missään tekemisissä. Lähinnä vaan mietin sitä että saanko ikinä rauhaa siltä. Mun tilanne oli sellanen että osittain oli fyysistä väkivaltaa ja enimmäkseen henkistä. Hän myös pakotti mua tekemään vasten mun tahtoa asioita ja jouduin antamaan kaiken mikä mulla oli tälle tyypille. Kyllä toi sun poikaystävän tilanne aika hurjalta kanssa kuulostaa. Voi hyvinkin olla narsisti tai muuten mielenvikainen. Ymmärrän kyllä poikaystäväs tilannetta sen verran että kun on joutunut tohon tilanteeseen ja luultavasti vielä koko ikänsä siinä kasvanu tuntuu mahottomalta päästä siitä pois tai toimia sitä ihmistä vastaan. Voi myös olla että sun poikaystävä ehkä ei itse ymmärrä sitä tilannetta tai jotenkin kieltää sen. Mulla itselläni oli vaikea lähteä koska osittain luulin et keksin kaiken itse tai oon jotenkin vaan naurettava.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat