Mercilon e-pillereiden käyttäjät.

Seuraa 
Liittynyt30.10.2011

Sain just nämä pillerit, viimeksi käytin yazz-pillereitä, mutta eivät sopineet mulle. Haluaisin kuulla kokemuksia näistä. Ja milloin olette aloittaneet/kauan ootte käyttäneet näitä pillereitä?

Ja noista menkoista..Tai tyhjennysvuodosta. Milloin se tapahtuu? Tossa yhessä liuskassa on 21 pilleriä. Sen jälkeen tulee joku viikon tauko vai? Saako silloin harrastaa suojaamatonta yhdyntää vai miten...?

Kommentit (3)

mantip
Seuraa 
Liittynyt27.5.2010

kun ite aloin syömään pillereitä aloitin ne Mercilon merkkisillä. Syödään siis 1 liuska jonka jälkeen korkeintaan 7 päivän tauko. Ite oon syöny yleensä 2 liuskaa putkeen ja sitte se 7 päivän tauko ja olen harrastanut koko ajan seksiä ilman mitään muuta ehkäisyä rinnalla.
Nykyisin käytän Yasmin merkkisiä, koska silloin kun olin uusimassa reseptiä oli hetkellisesti lopetettu tuon Mercilon teko. Mutta ne ovat keskenään hyvin samanlaiset lääkkeet ja niidenkin kanssa olen toiminut samanlailla.

Pumpuli95
Seuraa 
Liittynyt4.3.2014
0ppv

Sain just nämä pillerit, viimeksi käytin yazz-pillereitä, mutta eivät sopineet mulle. Haluaisin kuulla kokemuksia näistä. Ja milloin olette aloittaneet/kauan ootte käyttäneet näitä pillereitä?

Ja noista menkoista..Tai tyhjennysvuodosta. Milloin se tapahtuu? Tossa yhessä liuskassa on 21 pilleriä. Sen jälkeen tulee joku viikon tauko vai? Saako silloin harrastaa suojaamatonta yhdyntää vai miten...?

Itse aloin syömään noita Mercilon merkkisiä vajaa kk sitten(ekan liuskan viimeinen pilleri parin pv päästä).Mitään suurempia sivuvaikutuksia ei ole ollut. Mulle neuvottiin,että kun on syönyt sen yhden liuskan eli 21 pilleriä niin 7päivän tauko ja seuraava pilleri otetaan 8.päivänä. Tyhjennysvuodon pitäisi tulla noiden 7 päivän sisään. Niiden 7 päivän aikana kannattaa käyttää muuta ehkäisyä,ainakin siis siinä alussa tai näin ainakin itse käsitin:)

hazy
Seuraa 
Liittynyt14.1.2012

Ihan ensimmäisenä haluan sanoa, että niin kuin varmasti tiedätkin, niin eri ihmisille sopii eri pillerit. Jos yazzit ei oo sulla toiminut niin kannattaahan se ehdottomasti kokeilla merciloneja!

Mutta siis tosiaan, itse söin vuosia sitten noita kyseisiä pillereitä (merciloneja) ja sain ikäviä sivuvaikutuksia. Tarkalleen en muista kauan noita pillereitä söin, mutta muistaakseni ihan maksimissaan jotain 5kk ajan. Olin silloin aika nuori vielä ja ne olikin ekat pillerit mitkä itselleni hankin, lähinnä kuukautiskipujen vuoksi. Siihen ne auttoikin, mutta tuona aikana lihoin yli 10 kiloa, vaikka elämäntavat oli täysin samanlaiset kuin aiemmin. Aluksi se ei mua haitannut, koska olin aina ollut jonkun verran alipainoinen, mutta pikkuhiljaa kun huomasin että mulla nousi paino jopa 16kiloa noin lyhyessä ajassa ja kauhee turvotus päällä, ettei se ollutkaan ihan positiivista. Mulla kertyi noista siis tosi paljon nestettä ilmeisesti. Sen lisäksi mulla tuli hyvin usein toistuvia rintakipuja sekä tosi pahoja kramppeja jalkoihin ja huomasin niiden vaikuttavan myös mun mielialaan. Lopetin sitten noi pillerit kun heräsin yhtäkkiä siihen, ettei ne todellakaan tehnyt hyvää mulle, vaikka kuukautiskivut hävittikin. Krampit sun muut loppui (en muista missä ajassa) ja painokin tippui takas. Tosin selluliitit jäi tosta järkyttävän nopeesta paisumisesta. 

Nyt joku aika sitten söin yasminelleja (tietääkseni sama valmistaja kuin yazzeilla?) ja mitään oireita ei tullu. Ja oon kans kuullut että joillain on ollut taas ihan päinvastoin. Eli siis pointti oli lähinnä se että suosittelen oikeesti seuraamaan sitä miten pillerit alkaa suhun vaikuttaan ainakin just niiden ensimmäisien kuukausien ajan. Mää itse vähän sokaistuin tuolla ensimmäisellä kerralla. Mutta sulla onkin jo kokemusta näistä eli luulen että tiedätkin seurailla. :)

Ja tosiaan siinä on aina 7 päivää väliä liuskojen välillä, ellei syö putkeen. Monesti gynekologit suosittelee syömään parit liuskat putkeen ettei limakalvot kuivuis niin herkästi. Ja suojaamatonta yhdyntää voi tuona aikana harrastaa.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat