Mistä haluaisit lukea seuraavaksi?

Kommentit (8)

Vierailija

Jason Derulosta olisi kiva joku juttu kun kerran saapui suomeen. Ihmettelen suuresti että kun joku tähti ulkomailta saapuu suomeen niin se jätetään huomiotta typerästi aika useasti. Herätys! Ei me olla niin takapajula olla ettei me tiedetä muualta maailmalta mitään. Osittain yleisesti tehty mielenosoitus :D Mutta tosiaan kiva jos hänestä saataisiin juttua, sillä onhan hän aikamoinen mies ;)

Vierailija

En löytänyt nettisivustolta paikkaa, johon voisi kirjoittaa toivomuksen "Walk With Me" juttusarjaan, joten laitan sen tänne. En tiedä mistä tämä johtuu, mutta olisin todella kiinnostunut työllistymään Nelosella, ja haluaisin kuulla mitä ohjelmistosta vastaavien työpäivät pitää sisällään ja mitä kautta työtehtäviin on päätynyt ja mihin on kouluttautunut, sillä itselleni koulutus on hyvin kuuma aihe ja haluaisin tietää mitä tulisi opiskella, jotta pääsisin lähemmäs unelma-ammattiani. Joten haluaisin kuulla Elina Mustelin, Tiina Karon tai Karoliina Kytömaan uratarinan!! Se olisi erittäin kiinnostavaa luettavaa! Olen yrittänyt ottaa muuta kautta selvää, mitä tulisi opiskella jotta koulutus vastaisi juuri siihen työtehtävään, mutta en ole löytänyt vastauksia, joten tekisitte minulle kunnon karhunpalveluksen!

Olen ollut cosmon harrastilaaja, jo monen vuoden ajan niin olisi todella upeeta, jos lukisin sieltä minun toivomaani juttua! :)

Vierailija

Olisi kiva lukea seurustelusuhteessa pidettävästä tauosta, mikä siihen oikein johtaa ja miksi, mikä oli suhteen lopputulos loppujen lopuksi jne.. monia tositarinoita olisi nyt kiva lukea aiheeseen liittyen. 

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat