Hukassa

Seuraa 
Liittynyt13.1.2014

Olen seurustellut poikaystäväni kanssa nyt vähän yli kolme vuotta ja minusta tuntuu että tämä ei enää toimi ja kaipaisin vähän neuvoa. Tämä on ensimmäinen suhteeni koskaan joten ei ole hirveästi kokemusta näistä jutuista. Kun tutustuimme poikaystäväni oli mukava, hellä ja sain häneltä paljon huomiota. (Alku lienee lähes jokaisessa suhteessa samanlainen kun ollaan niin rakastuneita?) No pikkuhiljaa alkuhuuma siitä hiipui, mutta kaikki parani taas kun poikaystäväni meni armeijaan; hän taas kertoi minulle asioistaan ja kertoi välittävänsä. Viime elokuussa muutimme yhteen kun aloitin opiskelut toisella paikkakunnalla. Meillä menee 'ihan hyvin' tai ainakin poikaystäväni varmasti ajattelee ettei ongelmaa ole mutta minusta tällä jutulla ei voi olla tulevaisuutta, tämä tuntuu minusta enemmänkin vain kaverisuhteelta, jossa silloin tällöin harrastetaan seksiä.... Ongelma on siis se, että poikaystäväni on täysin eri ihminen nykyään kuin se johon tutustuin... Minä saan huomiota vain silloin kun itse sitä menen hakemaan, silloin kun hän kysyy mitä on ruokana ja silloin kun mennään nukkumaan. Hän ei koskaan oma-alotteisesti halaa tai suutele minua tai kysy mitä kuuluu. Häntä ei yksinkertaisesti tunnu kiinnostavan minun asiani ja huoleni ja hän ei koskaan keskustele kanssani mistään. Meillä ei tunnu olevaan minkäänlaisia yhteisiä kiinnostuksen kohteita ja siksi emme keksi mitään tekemistä toistemme kanssa. Lisäksi hänestä on tullut todella huono häviäjä; hän ei osaa hävitä eikä kestä pettymystä tai muutosta. Jos joku asia ei onnistu niin hän lyö asian täysin leikiksi ja alkaa pelleillä. Esim. Käymme kotipaikkakunnalle palatessamme pelaamassa sählyä ja jos hänen joukkueensa on häviöllä, niin hän luovuttaa ja menee penkille istumaan tai purkaa turhautumisensa muihin pelaajiin ja rupeaa väkivaltaiseksi.... Sitten lopuksi se kaikkein suurin ongelma: Hän viettää/on aina viettänyt päivästänsä 90% tietokoneella pelien parissa tai pelaamalla pleikkaria. Tietokone tuntuu menevän kaiken edelle, se on aina auki ja siellä on aina joku peli käynnissä... Nyt tuntuu siltä että olen tässä yli kolme vuotta yrittänyt tulla poikaystäväni ja ja hänen tietokoneensa väliin mutta suhde taitaa olla rikkomaton... Jopa 10v pikkusiskoni huomasi asian yökylässä ollessaan ja sanoi minulle: "ei hän se tee muuta ku käy välis syömäs ja sitte menee taas koneelle".

Kommentit (1)

Julieet
Seuraa 
Liittynyt26.1.2014

Itse sanoisin, että lähde kävelemään suhteesta. Itse olen ollut samanalaisessa suhteessa, jossa tietokone/pelit menivät edelle. Huomiota sain lopulta, kun ero tuli kyseseen. Lopulta lähdin ja enkä kadu. Aluksi tietysti tuntui pahalta, kun piti muuttaa pois, oli suku tutustuneet toisen sukuun, oli yhteisiä tavaroita ja kavereita jne. Erohan on pettymys etenkin itselesi. "Miksi minulle näin käy, miksei muille"

Yksin ei voi pitää parisuhdetta yllä vaan molempien on osalistuttava suhteen rakentamiseen.

Meressä on paljon kaloja. Miksi tyytyä yhteen rapatuikkuun, kun voi saada vonkaleen ;)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat