Ahdistus e-pillereistä!

Seuraa 
Liittynyt12.8.2013

Olen käyttänyt nyt n 1.5 vuoden ajan e-pillereitä ja kerran olen joutunut merkkiä vaihtamaan. Asia on alkanut kuitenkin vaivaamaan minua sillä nyt olen ollut n 2 viikkoa huono vointisena ja lämpöäkin on pidellyt. Olen myös huomannut mielialan muutoksia ilmaantuvan..

Onko kellään samoja kokenuksia pillereiden käytöstä, oletteko joutuneet lopettamaan/vaihtaneet toiseen ehkäisymenetelmään tai suositteletteko niiden käyttöä ylipäätänsä?

Kuitenkin olen kuullut ettei nuo pillerit kovin terveellistä ole käyttää vaikka se helppo tapa onkin :/ 

Kiitos jos vititte vastata! :)

Kommentit (1)

Nasha
Seuraa 
Liittynyt8.1.2014

Mä olen käyttänyt pillereitä nyt yhteensä 3-4 vuotta, ja olen kahdesti joutunut vaihtamaan, seksiongelmien takia. Kun ekaa kertaa aloitin pillerit, oli iha järkyttäviä mielialamuutoksia ja paino-ongelmia, mutta menivät kahden ekan laatan jälkeen ohi. Nyt vaihdoin n. vuosi sitten Zoely-nimisiin pillereihin, eikä ole mitään ongelmia ollut. :) 

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat