Nainen ja mies- vain kavereita. Eduilla.

Seuraa 
Liittynyt19.2.2014

Olen tuntenut kyseisen miehen jo pari vuotta. Tapasimme aikoinaan baarissa. Näimme joitakin kertoja baarissa kavereiden kanssa ja jätkä päätyi luokseni yöksi- lähes aina seksin merkeissä. Alkuun tekstailimme ja molemmat kai kuvittelimme haluavamme jotain muutakin kuin satunnaista lohtua baari-illan päätteeksi. Myöhemmin kuitenkin sovimme, että ollaan vaan kavereita "eduilla"..

Molemmille sattui näihin aikoihin vähän vastoinkäymisiä ja yhteydenpitomme loppui yli puoleksi vuodeksi. Eräänä iltana aloimme taas tekstalemaan ja vaihtamaan kuulumisia..

Nyt olemme myös muutaman kerran nähneet baarissa ja päätyneet jommankumman luo yöksi. Tekstaamme lähes päivittäin ja nähdessämme juttelemme aika avoimesti asioistamme- surkeasta elämmästämme ja siitä kuinka molemmat haluaisivat seurustella jne.. Olen välillä yöpynyt miehen luona myös arkisin. Asiasta on puhuttu- kumpikaan ei halua toisesta mitään vakavampaa.  Niin oikeasti itsekkin ajattelin, kunnes älysin ajattelevani häntä taukoamatta. En oikeastaan tiedä mitä mun pitäis tehdä. Katkasta välit kokonaan, jatkaa samaan malliin vaiko kertoa miltä musta tuntuu?

Kommentit (0)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat