Kuukautiset myöhässä, raskaanako?? (E-pillereiden lopetus)

Seuraa 
Liittynyt17.2.2014

Lopetin e-pillerit (Yaz) muutama kuukausi sitten (syy: pillerit loppui, resepti oli hävinnyt ja olin jo pitkään miettinyt lopettamista sivuvaikutusten takia). Kuukautiset olivat täysin normaalit 2 kertaa vielä viimeisten pillereiden jälkeisten "tyhjennysvuodon" jälkeen (menkkojen väli 30 päivää). Sitten ei enää tullut, on nyt 13 päivää myöhässä tuosta syklistä. Kuukautiseni ovat aina olleet ennen pillereitä hyvin epäsäännölliset. Pillereitä käytin n. muutaman vuoden.

Onko tämä vain sekoilua pillereiden takia (tai muuten vain..)? Kannattaisiko odotella vielä ja kuinka kauan vai tehdä testi?

Käytetään nyt kondomia pillereiden lopettamisen jälkeen, ei olla huomattu että kumi olisi hajonnut, raskaus olisi molemmille ei toivottu!

Kommentit (4)

Perhonen_
Seuraa 
Liittynyt5.6.2011

Mulla meni pillereiden jälkeen itselläni ainakin ihan sekaisin kierto ja kierron kesto ja väli muuttui kun parin kk kuluttua tasaantui ja mulla taas on aina ollut päivälleen täsmälliset menkat, eli vinkkini on että tee testi, testit maksaa sen 4e nykyään ei siittä haittaakaan oo jos sen tekee kun kerran niiden olisi kuulunut alkaa, voihan sitä vielä pari viikkoa odotella ennen kuin sen tekee.

Ano nyymi
Seuraa 
Liittynyt17.2.2014

Perhonen_ : Ahaa, okei. Varmaankin sitten voi olla vain kierto ottamassa uutta muotoaan ja tasaantumassa niin sanotusti... Tarkkaillaan siis tilannetta ja teen testin varmuuden vuoksi. Kiitokset vastauksesta!

Perhonen_
Seuraa 
Liittynyt5.6.2011

Itse kans tein silloin testin kun meni todellakin sekasin kierto ja pelästyin että jos oon paksuna kun periaatteessa viikkoa ennen kuin pillerit lopettaa niin pitäisi kortsua jo käyttää ja tämä meiltä vähän unohtui, mutta itse selvisin säikähdyksellä.

Ano nyymi
Seuraa 
Liittynyt17.2.2014
Perhonen_
periaatteessa viikkoa ennen kuin pillerit lopettaa niin pitäisi kortsua jo käyttää

Mitääh?? 0_0 Ai niin kun siittiöt voi vielä elää sen viikon... No enpä tullut tuollaista ajatelleeksi ollenkaan. x.x Kun se mun pillereiden lopetus oli vähän sellanen suunnittelematon... Joo, huomenna haen viimein sen testin.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat