Olenkohan raskaana?! Apua pelottaa.. :(

Seuraa 
Liittynyt5.10.2010

Tulin nyt vähän avautumaan tästä kun epäilen olevani raskaana..

Elikkä menkkojen olisi pitänyt alkaa jo yli viikko sitten, olen harrastanut yhden miehen kanssa enemmän ja vähemmän seksiä ilman ehkäisyä (joo tyhmää..tiedän) 

Tässä nyt on ollut pari viikkoa ihmeellistä alavatsan vihlontaa joka on todella inhottavaa..vihloo välillä todella alhaalta.

Kun menkkojen olisi pitänyt tulla, tuli vain todellatodella vähän pientä rusehtavaa/veristä vuotoa jota tulikin vain yhtenä päivänä (tosin söin särkylääkkeitä sen takia ettei menkkoja tulisi...) Nyt on kuitenkin ollut ihme oireita, olen syönyt omasta mielestä ihan hirveästi ja koko ajan mikä ei ole minulle normaalia, tuntuu myös että koko ajan väsyttää ja turvottaa..

Normaalisti olen painanut noin 54-55 mutta nyt paino huitelee jossain 59-60 .. En tiedä johtuuko siitäkin kun en ole enää töissä ja makaan vain kotona tekemättä mitään ( tein aika rankkaa ruummillista työtä ennen..)

Ja välillä ei oikein tiedä onko nälkä vai paha olo vai mitä..välillä yököttää,välillä närästää.. Tänään aamulla tuli yskiessä hirveä yökkäysrefleksi..Oli myös niin nälkä että yökötti :/

Tuli myös mieleen että olin viikonloppuna baarissa juomassa ja tuntui ettei mikään maistu ja oli vain ällöttävä olo  ja hirveä nälkä.. Ja seuraavana päivänä aivan jäätävä darra vaikka en juonut oikeastaan mitään..

Pelottaa että olen raskaana ja en ole valmis miksikään yh-äidiksi..Raskaustestiä olen tänään menossa hakemaan ://

Vai olenko vain vainoharhainen?

Kommentit (5)

Mindi
Seuraa 
Liittynyt5.10.2010

Itse nyt päädyin aborttiin koska en vielä tämän ikäisenä ole mielestäni valmis ottamaan lapsen tuomaa vastuuta itselleni.. Nyt on kaikki mahdolliset lippuset ja lappuset raskauden keskeytykseen haettu ja lääkärillä ravattu.. Maanantaina hakemaan sitten pillerit keskussairaalalta. Itse olen nyt raskausviikolla 8+5

Mindi
Seuraa 
Liittynyt5.10.2010

Tänään kotiuduttu sairaalasta, oli ehkä hirvein kokemus ikinä! yäk.. :( Itse jouduin olemaan 2 päivää sairaalassa kun ei meinannut tyhjentyä ja kivut oli aivan jotain hirveää.. Särkylääkkeet ei pysyny sisällä ja kipupiikit vaikutti max 15-30 min :/ Mutta itse olin rv 9+3 varmaan vaikutti tuokin jotenkin asiaan..

Onneksi hoitajat oli ymmärtäväisiä ja mukavia!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat