Mitä tämä mies haluaa?

Seuraa 
Liittynyt10.2.2014

Olen kohta 20v nuori nainen ja tutustuin itseäni kaksi vuotta vanhempaan mieheen, olkoon nyt vaikka Matti, pari-kolme vuotta sitten ( jolloin seurustelin hänen hyvän ystävänsä kanssa, ja Mattikin seurusteli silloin toisen naisen kanssa.) Molempien suhteet päättyivät jossain vaiheessa mutta minä ja Matti pysyimme kavereina ja juttelimme facebookissa, välillä kävimme tupakalla jossakin tai ajelemassa autolla jne. mutta ei mitään muuta, vaikka jonkinlaista jännitystä aistin välillämme. Jossain vaiheessa sitten muutin toiselle paikkakunnalle, ja parin kuukauden päästä tulin juhlimaan 18-v synttäreitä entiselle paikkakunnalle, ja koska kaikki kaverini tekivät oharit minulle, Matti oli urhollinen ja vietti mukavan baari-illan kanssani. (josta jatkoimme yöksi hänen luokseen mutta suudelmia lukuunottamatta mitään ei tapahtunut) Sen illan jälkeen facessa juttelu jatkui tavalliseen tapaan mutta koska emme enää nähneet oikeastaan ikinä, välit viilenivät ja keskustelut loppuivat. Muutin kuitenkin takaisin paikkakunnalle jolta alunperin olin lähtenyt, ja törmäsin eräänä yönä Mattiin baarissa. Oli kulunut n. vuosi siitä kun viimeksi olimme tavanneet, ja varmaan puoli vuotta siitä kun olimme jutelleen kunnolla mitään. Noh, tällä kertaa hän tuli luokseni yöksi, mutta taaskaan ei ollut muutakuin suukkoja ja helliä silityksiä yms. mutta hän vietti seuraavan päivän ja illan luonani ja makoilimme vain sängyssä. Jälkeen päin kumpikaan ei kuitenkaan laittanut viestiä tai soittanut toiselle. Parin viikon kuluttua törmäsin sitten taas häneen baarissa, sama kaava kuin viimeksi. Paitsi että tällä kertaa minä laitoin matille välillä viestejä, hän vastasi niihin, muttei itse ikinä aloittanut keskustelua. (toisinkuin silloin puolitoista vuotta aikaisemmin...) Välillä viikonloppuisin saattoi tulla viesti, että missä oon ja mitä teen, mutta nekin yleensä baarien valomerkin aikaan. Emme nyt ole nähneet marraskuun jälkeen missään, mutta viikonloppuna hän alkoi juttelemaan facessa ja pyyteli minuakin baariin, mutta en mennyt. Haluaisin tietää mitä tämä mies haluaa?!? En voi häneltä sitä suoraan kysyä, mutta jos hän olisi pillun perässä, luulilsin että hän olisi sen asian jo tehnyt selväksi. auttakaa minua !

Kommentit (0)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat