Ex-miesmalli seuranhaussa

Seuraa 
Liittynyt7.2.2014

Ulkomailla aikaa viettäneenä ja Helsinkiin takaisin muuttaneena olen miettinyt mielessäni miten Lontoossa tai Barcelonassa ihmisiltä sai pitkiä katseita kaduillakin mutta ei täällä. Yökerhoissa (ainakaan niissä, missä olen ehtinyt käydä) harva tyttö on luonut katsekontaktia saati sitten tullut puhumaan. Aivan toista oli maailmalla. Tytöt, mistä on kyse? Miksi ette näytä kiinnostustanne komeita nuoria miehiä kohtaan?

Kommentit (2)

eskimo
Seuraa 
Liittynyt14.1.2010
aleks

Ulkomailla aikaa viettäneenä ja Helsinkiin takaisin muuttaneena olen miettinyt mielessäni miten Lontoossa tai Barcelonassa ihmisiltä sai pitkiä katseita kaduillakin mutta ei täällä. Yökerhoissa (ainakaan niissä, missä olen ehtinyt käydä) harva tyttö on luonut katsekontaktia saati sitten tullut puhumaan. Aivan toista oli maailmalla. Tytöt, mistä on kyse? Miksi ette näytä kiinnostustanne komeita nuoria miehiä kohtaan?

Suuri syy tähän varmaan se, et suomalaiset on sulkeutuneempia kuin sitten esimerkiksi ihmiset Etelä-Euroopassa. Eikä koske vaan naisia vaan myös miehiltä saa helpommin huomiota kun lähtee paikallisia yökerhoja kauemmas. Myös Suomessa aika vahvasti oletus, et miehen täytyy lähestyä ensin ja on epätavallisempaa, et nainen tekis aloitteen. Myös monet naiset on vähän epävarmoja ja pelkää et kiinnostuksen kohde ei reagoi sillä tavalla ku toivoo. Sama kyllä suomalaisten miesten kohdalla paitsi jos ne on kännissä. Itse oon sen verran flirtti et jos nään jonkun kestä oon kiinnostunu ni annan sen kyl näkyy katselemalla ja hymyilemällä. Juttelemaan meneminen onki sit ihan toinen juttu mut jos tilanne etenee siihen suuntaan ni miks ei :) lähetä vähän flirttiä näiden tyttöjen suuntaan ni eiköhä sieltä tuu jotain takaski päin ;)

cutie
Seuraa 
Liittynyt16.2.2014
aleks

Itselläni ainakin on ongelmana, kuinka lähestyä miestä, joka kiinnostaa. Mitä sanoa, jottei nolaisi itseään?

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat