Vanhempien tapaaminen ja yhteen muutto

Vierailija

Mitä olette mieltä, kannattaako yhteen muutta miesystävän kanssa jos ei ole omat vanhemmat vielä nähneet?

Asun siis toisella puolella suomea vanhemmistani ja tapasin täällä nykyisen seurustelukumppanini. Ollaan vasta vuosi seurusteltu, mutta asiat on sujuneet todella hyvin ja olemme hyvin toistemme kaltaiset ihmiset elämän arvoilta ja ajatusmaailmaltamme. Yhteen muutto alkaa tuntua molemmista hyvältä ajatukselta.

Olen tavannut hänen vanhempansa ja vietin myös jouun heidän perheen kanssa. Hän ei ole vielä omiani tavannut, mutta he ovat kyllä tietoisia seurustelustani.. Varmasti hän olisi heidät jo tavannut jos matkustaminen kotiseudulleni olisi helppoa töiden ja rahan kannalta (kummallakaan ei ole autoakaan), mutta ikinä ei ole ollut hyvää tilaisuutta lähteä ja ihan suhteemme alussa en siihen ollut valmiskaan =)

Todennäköisesti keväällä tulee olemaan seuraava tilaisuus itsellänikin mennä kotia päin ja silloin mahdollisuus ottaa mies mukaan, mutta kysymys siis, odotammeko sinne asti ennenkuin muutamme saman katon alle?

Saattaa kuulostaa tyhmältä kysymykseltä, mutta mä oikeasti mietin tätä... En ole ikinä vienyt poikaystäviäni näytille, koska olen ajatellut vieväni vasta sellaisen josta olen "varma" ja tämä kyseinen saattaisi sitä hyvinkin olla.. vanhanaikaista siis =)

Kommentit (0)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat