Jääkiekkoilijoiden/urheilijoiden tyttöystävät

Vierailija

Moi! Löytyskö kohtalotovereita? Jos niin kertokaa mikä ärsyttää, miten menee, mikä ei ärsytä ja niin edelleen.

En tiiä, joidenkin mielestä tää varmaan on ilmeisesti haluttavakin pesti, mitä on kyllä vaikee välillä ymmärtää ku pystyy tästä ammattiurheilusta keksimään äkkiseltään enemmän miinuksia kun plussia. Et tätä puolta tästä meidän suhteesta en lähtis kyllä hakemalla hakemaan, mut kai toinen nyt vaan pitää hyväksyä sellasena kun on.

Kommentit (4)

tiinahei
Seuraa 
Liittynyt2.1.2014
Vierailija

Moi! Löytyskö kohtalotovereita? Jos niin kertokaa mikä ärsyttää, miten menee, mikä ei ärsytä ja niin edelleen.

En tiiä, joidenkin mielestä tää varmaan on ilmeisesti haluttavakin pesti, mitä on kyllä vaikee välillä ymmärtää ku pystyy tästä ammattiurheilusta keksimään äkkiseltään enemmän miinuksia kun plussia. Et tätä puolta tästä meidän suhteesta en lähtis kyllä hakemalla hakemaan, mut kai toinen nyt vaan pitää hyväksyä sellasena kun on.

Mä en ikinä koskaan voi ymmärtää sitä, miten kukaan haluaa urheilijan puolisoksi!! :D Tää homma aiheuttaa vaan harmaita hiuksia! Et koskaan voi laskea sen varaan, että tää urheilija pääsisi esim juhliin. niillähän voi olla vaikka peli,tai saunailta tai pakolliset reenit tai jotain! Ainiin, mutta kaikki reenithän on pakollisia, yksiäkään ei jätetä välistä..........

T. puoliammattilaisurheilijan tyttöystävä

Vierailija

Oon alottaja :D NIIMPÄ! Tuo oli kuin suoraan mun suusta. En ymmärrä varsinkaan kun en itse "harrasta" mitään kovinkaan intensiivisesti. Mut minkäs teet, ei auta kun ymmärtää ja se vasta raastaakin hermoja. Joudun käytännössä menemään joka paikkaan yksin, aina. Kaikki jää toiseksi urheilulle.

Vierailija

täällä myös kohtalontoveri.. Miehellä on kovat tavoitteet ja tähtää huipulle. Aika monesti tuntuu siltä että kakkoseksi tässä jäädään. Nytkin yhteisessä kodissamme joudun elellä yksin miehen ollessa toisella puolella maailmaa harjoittelemassa..hirveä ikävä, mutta pakkohan hänet on päästää lähtemään.. asiaa ei kyllä yhtään auta se että minulla ei hirveästi kavereita ole..olis kiva jutella enemmänkin fiiliksistä ! :) kiva kun joku kerrankin ymmärtäis :)

Vierailija

Tosiaan ois mukava jutella enemmänkin. Nolottaa vaan jotenkin olla täällä hakemassa jotain tukea :D Mut ihan tosi tuntuu ettei kukaan ymmärrä ja ei kai voikaan jos ei koe tätä itse. Poikaystävän pelikavereidenkin tyttöystävätkään ei jotenki tunnu yhtään samanhenkisiltä.

Edellinen vierailija mikä on poikaystäväsi laji?

t. aloittaja

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat