Mistä poikaystävä?

Vierailija

Missä tapasit poikaystäväsi? Haluaisin enemmän miesseuraa elämääni, mutta en oikein tiedä missä voin tavata seuraa joka minua kiinnostaa. Monet ystäväni ovat löytäneet poikaystävänsä kaveriporukkamme joukosta, mutta kaveriporukassamme ei ole yhtään sinkkujätkää kehen tuntisin minkäänlaista vetoa. Baaristakaan en usko löytäväni (/en ole löytänyt) ketään ketä haluaisi muuta kuin yhden yön seksijuttuja. Olen opiskellut ja olen töissä naisvaltaisella alalla, joten sitä kautta miehen löytäminen on täysin mahdotonta. Olen 21, pieni ja kurvikas. Saan paljon huomiota baareissa, mutta vain miehiltä joita kiinnostaa pelkät tissit. Olin pitkään seksisuhteessa erään miehen kanssa, mutta lopetin jutun, koska haluan enemmän. En halua naimisiin ja lapsia, olisi vaan kiva jos löytäisi jonkun joka välittää ja jonka kanssa halailla ja viettää aikaa. Mikä avuksi kun ei jaksaisi olla enää yksin?

Kommentit (5)

Vierailija
Vierailija

Missä tapasit poikaystäväsi? Haluaisin enemmän miesseuraa elämääni, mutta en oikein tiedä missä voin tavata seuraa joka minua kiinnostaa. Monet ystäväni ovat löytäneet poikaystävänsä kaveriporukkamme joukosta, mutta kaveriporukassamme ei ole yhtään sinkkujätkää kehen tuntisin minkäänlaista vetoa. Baaristakaan en usko löytäväni (/en ole löytänyt) ketään ketä haluaisi muuta kuin yhden yön seksijuttuja. Olen opiskellut ja olen töissä naisvaltaisella alalla, joten sitä kautta miehen löytäminen on täysin mahdotonta. Olen 21, pieni ja kurvikas. Saan paljon huomiota baareissa, mutta vain miehiltä joita kiinnostaa pelkät tissit. Olin pitkään seksisuhteessa erään miehen kanssa, mutta lopetin jutun, koska haluan enemmän. En halua naimisiin ja lapsia, olisi vaan kiva jos löytäisi jonkun joka välittää ja jonka kanssa halailla ja viettää aikaa. Mikä avuksi kun ei jaksaisi olla enää yksin?

Ootko testannu nettideittailuja :) okei onhan sekin hieman outoo mennä juttelemaan täysin tuntemattille netissä, mutta ainaki turvallista se on eikä vaa alkoholia :D ainakaa yleensä. itsellä vähän sama ongelma kun sulla, käyn viihteellä silloin tällöin, mutta itseä ei yhen yön jutut erityisemmin kiinnosta ja itse kiinnitän huomiota naisessa kasvojen piirteisii kuten hiukset ja silmät ja kulmat, miehet jotka katsovat vain kroppaa ovat mielestäno typeriä. nii ja joo on ite siis kundi 22v :D mutta koko kaveri piirini on tyttöjä vain pari tai 3 kundi kamuu joten siksi tänne kirjoittelen

Vierailija
Vierailija

Ootko testannu nettideittailuja :) okei onhan sekin hieman outoo mennä juttelemaan täysin tuntemattille netissä, mutta ainaki turvallista se on eikä vaa alkoholia :D ainakaa yleensä. itsellä vähän sama ongelma kun sulla, käyn viihteellä silloin tällöin, mutta itseä ei yhen yön jutut erityisemmin kiinnosta ja itse kiinnitän huomiota naisessa kasvojen piirteisii kuten hiukset ja silmät ja kulmat, miehet jotka katsovat vain kroppaa ovat mielestäno typeriä. nii ja joo on ite siis kundi 22v :D mutta koko kaveri piirini on tyttöjä vain pari tai 3 kundi kamuu joten siksi tänne kirjoittelen

Onhan tota nettideittailuakin tullu harkittua, mutta en tiedä minne netissäkään oikein pitäis mennä? Noi taitaa olla kaikki sivut maksullisia..? Kauheesti en välitä netissä chättäilystä kuitenkaan, ni ei siitä oikeen sitten huvittais maksaakaan. Tää keskustelu on siis poikkeus! :) Unohtu mainita myös se että siis mulla on useempia jätkiä ihan kavereina ja jos heiän kanssa lähdetään viihteelle ni sillon mahdollisuudet tavata miehiä täys nolla kun on joku jätkäkaveri koko ajan kyljessä... Ehkä mä tarviin siis enemmän tyttökavereita

Vierailija

Täällä nyt muutamaan otteeseen mainittiin nettideittailu niin ite tapasin poikakaverini netissä :) seurusteltu n.2 v. Ja tosiaan tavattiin suomi24.fi:n jossain paikkakunta chatissä :)

Vierailija

Partio! :D kaikilla on omanlaisensa mietteet partiosta, mutta totuus on, että se on harrastus jossa on eniten jäseniä koko maailmassa. Ja sieltä löydät varmasti ittelles, jonkun mukavan tyypin! Olen huomannut, että monet partiolaiset löytää puolison tai poikaystävän partion kautta, se on erittäin yleistä! Ja partion kautta tapaa uusia ihmisiä koko ajan (useimmat partiolaiset on erittäin sosiaalisia, avoimia ja mukavia). En tiedä mikä on mielipiteesi partiosta, mutta usein ihmisillä on väärä käsitys partiotoiminnasta, mikä ei vastaa enää nykypäivän todellisuutta. Kannattaa kokeilla, sieltä tapaa paljon uusia ihmisiä ja usein! (tietysti riippuen omasta aktiivisuudestasi)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat