Hukassa

Seuraa 
Liittynyt27.6.2011

Ollaan oltu mieheni kanssa yhdessä reilu 3kk ja elämme kaukosuhteessa, välillämme on reilut 200km. Nähään aika usein, välillä ollaan 4 päivää yhdessä sit 4 päivää erossa ja saatetaan olla joku viikkokin yhdessä sit 2 viikkoo erossa jne. 

Ongelmana on kun hän on alkanut ahdistelemaan kämppistäni, tosin kännissä mutta silti, halusi nähdä hänen tissit koska mun tissit oli kuulemma jo niin nähty, olisi halunnut harastaa kimppakivaa kämppikseni ja hänen miehensä kans, yritti suudella tätä. Ei siinä mutta kun tätä on tapahtunut aikaisemminki, baarissa pussas täysin tuntematonta naista suoraan suulle mun silmien edessä suhteemme alkuvaiheessa. Tietää etten voi sietää tätä hänen toimintaansa mutta silti tekee tuota.

Sanoo koko ajan et kuinka hän rakastaa ja haluais muuttaa yhteen mutta ongelma on se ku en tiedä voinko luottaa ihmiseen ja vielä se että mitä tekee ku en oo näkemässä mut se on ilmeisestikkin kyllä ihan sama että olenko näkemässä.

Meni kyllä poika hiljaseks ku kysyin et mitäs jos mää pussaisin sen kämppistä.

Ihana ihminen mutta varsinki ku juo niin on kylmä mua kohtaan, hyvä että edes huomaa mun olemassaolon ja kun olen hänen paikkakunnalla josta en tunne ketään muita niin on aika yksinäinen olo ja tietää kyllä sen, oon tehny sille selväks nää hommat. 

En oikein tiä mitä tekisin kun hänenkans ei oikein pysty puhumaankaan. Onko se sitten vain kännisäätöä? mutta itselleni ainakin suuteleminen on todella intiimiä ja asia joka saa sukat pyörimään jaloissa.

Kommentit (5)

Onehappygirl2014
Seuraa 
Liittynyt27.1.2014

Ite jättäisin tollasen idiootin.

Vaikka oliski sanonu vitsillä en kattelis tollasta jätkää joka käyttäytyy kun mikäkin idiootti. Ansaitset parempaa. 

Voithan toki jatkaasuhteessa, mutta mistä tiedät mitä tapahtuu myöhemmin jos hän käyttäytyy tuolla tavalla jo tässä vaiheessa.

Onehappygirl2014
Seuraa 
Liittynyt27.1.2014

Ja mun mielestä on hieman outoa jos mies ehottelee yhteenmuuttoa 3kk jälkee. Eihän siinä vielä tunne toista juuri ollenkaan itse yli vuoden kaukosuhteesaa olleena.

Kaikilla on tietty omat mielipiteensä.

kaardemumma
Seuraa 
Liittynyt27.6.2011

Niimpä, sitä olenkin miettinyt että mitenkä tuollaseen käyttäytymiseen voi luottaa, mitä sillon tapahtuu kun en ole paikalla. Sitten vielä kun omaan aika paljon miespuolisia kavereita ja suurin osa heistäkin on parisuhteessa ja osan on nähnytkin ja sitten ollaan niin mustasukkasia jos juttelen vaikka jonku kans facebookissa

Eihän siinä tunnekkaan, oon kyllä miettiny et jos samaan kaupunkiin muuttais ees ensiksi ja sit ehkä joskus kattois mitä tulee vai tuleeko mitään. Mullakaan ei kuitenkaan mitään estettä oo lähtee tästä kaupungista, mutta luulen että sen osa syy on että pääsee vahtiin mua jos muutan koska ei voi kuulemma muhun luottaa koska olen nainen ja naiset on satuttanu sitä vaikka minähän se olen ollut kiltisti koko ajan 

Perhonen_
Seuraa 
Liittynyt5.6.2011

Olen samaa mieltä kuin Onehappygirl2014

Eli lähde ja nopeasti tommoisesta suhteesta, tyyppi vaikuttaa ihan täys idiootilta. Koska alkusuhteessa on yleensä kaikki hyvin, näkee toisen vaaleanpunaisten sydänlasien läpi ja jos se jo tossa vaiheessa käyttäytyy kuin mikäkin älykääpiö ei se mun mielestä ansaitse sinua. Mutta minun on helppo sanoa näin kun en ole tilallasi mutta tämä on vain minun mielipiteeni asiasta.

Mellyaww
Seuraa 
Liittynyt11.8.2009

jätä tuollainen epäkypsä apina. Alkoholi ei ole mikään tekosyy puolustella omaa moukkamaisuuttaan. Niinhän sitä sanotaan, että alkoholi paljastaa ihmisesta todellisen luonteen. onko sitten totta. en tiedä. 

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat