Yhteen muutto, miten hoituu?

Vierailija

Ollaan tässä mietitty poikaystävän kanssa että yhteenmuutto alkaa olla ajankohtaista. Mietin tässä vain että miten se olisi järkevintä toteuttaa ilman että joutuu kahden asunnon loukkuun (parhaimmillaan kolmen), kun siis me etsittäisiin ihan uus kämppä lähempänä molempien työpaikkaa (työpaikat aika lähekkäin).

Poikaystäväni asuu nyt superpienessä yksiössä tällä hetkellä ja itse asun pienehkössä huonokuntoisessa kaksiossa koirani kanssa, joten haluaisimme siis vähän tilavamman ok kuntoisen kaksion ja lyhemmän työmatkan, mutta siis sopivaa asuntoa ei ole vielä löytynyt.

Miten teillä on tuo yhteiseen kotiin muutto onnistunut ? Miten olette tehneet? Olisiko järkevää jos ensin vain toinen sanoo irti oman vuokrasopimuksensa ja siirtää väliaikaisesti kamansa esim. mun luokse ja sieltä sitten yhdessä etsitään kämppää, joko niin että molemmat muuttaa saman aikaan tai sitten että esim poikaystävä muuttaa ekana ja mä maksan tästä nykyisestä kämpästä vuokran loppuun ja muutan sitten perässä? Vai että molemmat irtisanoo asuntonsa ja yritetään sit vaan löytää joku kämppä.. ainut vaan et meillä on ne tietyt alueet mistä halutaan =)

Sekavaksi menee teksti, mutta kai joillain muillakin on ollut saman tyylinen tilanne et omista kämpistä muutetaan uuteen yhteiseen asuntoon?? Vai..?

Kommentit (0)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat