Oletko joskus pettänyt parhaan ystäväsi?

Kommentit (11)

Vierailija

Kyllä. Jouduin kerran tilanteeseen jossa jouduin pettämään ystäväni luottamuksen paljastamalla hänen minulle kertoman salaisuuden. Tuo salaisuus vaikutti yhteisiin tuttuihimme ja itse en voi sietää selän takana vehkeilyä, joten kerroin asiasta. Odotetusti ystäväni suuttui ja katkaisi välit, mikä oikastaan olikin hyvä asia ; turhat ihmissuhdedraamat ovat hävinneet elämästäni.

Vierailija

En kai, mitenkään suuremmasti. Vaikeimpia tilanteita on olleet sellaiset, joissa kaveriporukasta osa on riidellyt keskenään ja itse on sitten joutunut "valitsemaan puolensa" tai epätoivoisesti yrittänyt pysyä puolueettomana. Välillä tuntuu, että me tytöt ollaan kyllä sitten vaikeita!

Vierailija

Kyllä. paras ystäväni kertoi minulle syrjähypystään ja jouduin pitkään miettimään kerronko asiasta hänen miehelleen, (oman mieheni veli) no kerroinhan minä, mutta ei sitä tietoa pystynyt sisällä pitämään.

Vierailija

En ole varsinaisesti pettänyt parasta ystävääni, olen aina pitänyt hänen salaisuutensa omana tietonani, mutta en voi sille mitään, että pidän häntä ärsyttävänä hänen ollessaan humalassa. Välillä hävettää että tilitän hänen kännikäyttäytymisestään muille kavereilleni, sillä tiedän etteihän tekisi samaa minulle.

Vierailija

En ole joutunut pettämään parasta ystävääni, onneksi mutta ymmärrän jos ystävä tekisi väärin niin silloin joutuisin tähän tukalaan tilanteeseen.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat