apua?

Seuraa 
Liittynyt20.1.2014

Moi.

selitän nyt lyhyesti ja valmiiksi pyydän anteeksi epäselvää kirjoitus tapaa.

Olen 20 vuotias nainen ja minulla on ollut tavallaan suhde yli vuoden 30 vuotiaaseen mieheen jolla on lapsi olen ollut usein yötä ja päiviäkin miehen luona hän sanoo tykkäävänsä  mutta vaikean elämäntilanteen vuoksi ei olisi valmis vielä mihinkään vakavaan eikä lupaa mitään tulevaisuudestakaan ja lisäksi vielä hänellä oli ex-naisensa kanssa seksisuhde jonka sanoo nyt tämän vuoden alussa loppuneen mutta mitään varmuutta ei siitäkään asiasta ole. Rakastan tätä ihmistä niin pohjattomasti heti ensi tapaamisesta asti. Toisaalta olisin valmis odottamaan vielä mutta onko siinä järkeä kaksi hyvää suhteen alkua olen tämän miehen takia pilannut.

Kaipaisin samanlaisia kokemuksia ja miten te olette päässeet eteenpäin?

Kommentit (2)

Minnapa
Seuraa 
Liittynyt19.6.2013

Itse ainakin miettisin hetken ennen kuin jatkaisin suhdetta/tapailua vanhemman miehen kanssa, jolla on lapsi ja mahdollisesti ex-nainen vielö kuvioissa. Itsekin nuorempana olin samassa tilanteessa, paitsi että me kyllä seurustelimme, ja siinä oli hyvät ja huonot puolensa. Kannattaa myös muistaa, että se lapsi tulee tässä suhteessa aina ennen sinua, ja olette molemmat ihan eri tilanteissa elämässä. Minulla tämä suhde kariutui, ja loppujen lopuksi olen ollut tyytyväinen siihen, että aikoinaan erosimme, vaikka silloin rakastinkin miestä.

Mutta jos olet valmis riskeeraamaan, antamaan kaikkesi, alkamaan ns. äitipuoleksi tuon ikäisenä, rakastat häntä ja ennen kaikkea mies rakastaa sinua ja haluaa sinut, niin miksei suhde voisi onnistua.

Kannattaa nyt vaan tosiaan miettiä tilannetta kunnolla, koska sinä tiedät kaikki yksityiskohdat, mihin olet valmis ja mitä et halua suhteeltasi.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat