Tulkitkaa mulle tätä miestä vähän!

Seuraa 
Liittynyt5.10.2010

Elikkä tää mies on jo vanha tuttu yli 5 vuoden takaa, joka sitten pari kk sitte otti yhteyttä pitkästä aikaa ja tän jälkee ollaan oltu yhteyksissä joka päivä.. öitäkin on tullu vietettyä monta yhessä+ kahviteltu ja se on ruokaa mulle pari kertaa tehny.. Meillä on tosi pelottavan samanlainen huumorintaju ja näi :D 

Ja kun tuli tän miehekkeen luona oltua pari yötä (yleensä tää vetäs aamulla vaa työkamat niskaa ja häipy töihi.. Mut sit rupes mua aamusin herätelee ja keittelee kahvia ja sit kun lähettii niin aina pusut ja heipat..) ja sit tyylii aina kun oon siellä ni katellaa vaa lusikassa telkkarii/leffaa ja ttäää silittelee ja kaikkee.. Ja kerra ku kateltii telkkaria nii tää mieheke selitti jotai ja sit yhtäkkii siihe johki välii vaa tokas et "ooot ihana.." ja jatko taas sit sitä omaa juttuaa..

Ja kerran ku baarissa olin ja tää tuli sit myöhemmin perästä, niin tää jätkä heitti että joku mamma oli sitä pyytäny syömään ja nussii sitä mut tuli mielummin mun kaa baarii.. anygayyss..

Ite oon tämmösten uusien suhteitten kaa tosi varovainen mut eikös tästä nyt sais semmosen käsityksen että on jollain tavalla nyt kiinnostunu ku pelkästää kaverina/panona? :D

Ja tää mies on jo hieman yli 30v ja minä taas 21v. 

Sori kirjotusvirheet ja hieman sekavahko tekstini!

Kommentit (2)

lokomobilo
Seuraa 
Liittynyt5.9.2013

tai sit se pitää sua varmana nakkina jos muuta ei saa. ikäero kuitenkin aika iso, suuri mahdollisuus että pitää sua vielä ihan lapsellisena. mut mistäs mä tiiän, tutulla vaan oli sellainen tilanne aikoinaan.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat