Iskuvinkkejä tähän tapaukseen?

Vierailija

No niin, juttu olisi nyt seuraavanlainen. Olen työskennellyt enemmän ja vähemmän aktiivisesti kohta kahden vuoden ajan huoltoasemalla ja sieltä olen bongannut järjettömän hyvännäköisen rekkakuskin. Näen häntä epäsäännöllisen säännöllisesti aina töissä ollessani, muistan hänet jo aika alkuajoiltani. Viime syksyn aikana kuitenkin iskin silmäni totaalisesti häneen ja olen puhellut hänen kanssaan vähän enemmän kuin normaalille asiakkaalle. Hänkin vaikuttaa mielestäni ihan kiinnostuneelta minusta. Viimeksi näin hänet ennen joulua ja satuin painamaan nimensä mieleeni, joten etsin hänet Facebookista. Pari viikkoa siinä kuumottelin ja kun en nähnyt häntä töissäkään, laitoin viestiä, joka meni totta kai muut -kansioon, eikä sitä ole luettu. Nyt siis mietin, kehtaanko seuraavan kerran nähdessämme antaa enää puhelinnumeroani hänelle? Mitä itse tekisitte tilanteessani? :)

Jos joku jaksoi lukea koko selostuksen loppuun, niin kiitos! Tunsin pakonomaista tarvetta avautua tästä johonkin ja no, tässäpä tämä. :D 

Kommentit (0)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat