mun bändeistä

Vierailija

Kirjoittanut Anonyymi 2. Syyskuu 2013 - 14:08.

Niiden rakenne on: sisin on arsenikkia, siihen päälle tulee neon kaasua, ja päällimmäisenä on tutkalla kuvattu grönlanti mukaanlukien islanti kaukaa ylhäältäpäin ja käännettynä pystyyn.
Niiden toiminta kaavio on: päästä hesaan päästä nokalle ja siellä päästä kellariin kuolleeseen kulmaan.
Niihin kuuluu wien euroopan piiloin paikka ja siellä donaustad
ja siellä Obere Ried joka piiloista piiloin piilossa ja islannin kohdalla tutkakuvassa grönlannista kun se on vinottain.
Tällainen kommari jolla on tämä rakenne ilmestyy aina näihin kohtiin siinä tutkakuvassa islantiin.

»
vastaa

hei
Kirjoittanut Anonyymi 2. Syyskuu 2013 - 17:29.

ja kun se ilmestyy niin ei tänne ei suomeen eikä ruotsiin täällä se juuri nyt käytännössä ei ole. Kun se ilmestyy se ilmestyy AINA siihen paikkaan mistä sillä on tutkakuva.
Vaikka valo tai ylönen esiintyisivät kuinka niin ne eivät ole täällä ne ovat siellä missä niiden tutkakuvakin on. Sitä paitsi en ole nähnyt niiden esiintyvän, niiden esikuvat katrihelena ja fredi ovat nekin tutkalla eteläamerikasta tai jostain ja kukaan ei ole koskaan nähnyt niitäkään. Kukaan ei ole koskaan nähnyt ketään jos totta puhutaan kaikki ne punkkaritkin tulivat takaisin ylen oltua suljettuna vasta kun se avattiin ja sitä ennen niitä ei näkynyt.

»
vastaa

Hei
Kirjoittanut Anonyymi 5. Marraskuu 2013 - 12:24.

malsä ja juurakon paineilma kuva vetää jäänestoa.

»
vastaa

Hei
Kirjoittanut Anonyymi 23. Marraskuu 2013 - 16:09.

Me ei makseta sulle musiikista mitään.... No ne sanoo...
Oli ropan lause puhelimeen -90. Ja se siirrettin hervantaan synaan josta sen latasi ropan kaksoisolento harri anttila.

»
vastaa

Bändeistä
Kirjoittanut Anonyymi 10. Joulukuu 2013 - 17:00.

Harri Anttila ja ville valo ja ylönen mm. Ovat eteläamerikasta kauppa apulaisia jotka voivat olla töissä vain korkeajännitteettömilla kaduilla eivät voi kulkea niiden ali ja ovat lähetyksiä joita joku sieltä käyttää vain täällä missä se on mahdollista. Harri joka niistä puhuu on postinlennättimellä kulkeva lähetys joka ei lataudu korkeajännitteestä. Lähinnä murhiin käytetty hyvin rajallinen orja niinkuin Ylönen ja valokin. Siksi niitä ei haluta tähän mukaan.

»
vastaa

Ra
Kirjoittanut Anonyymi 11. Joulukuu 2013 - 14:12.

Kun maitopirkka tampereella alkoi 1966 tuottaa maitopusseja niihin muodostui sinihappoa joka purkautui avaajan kasvoille kun pussi avattiin. Sitä varten tilattiin alipaineinen kotiapulainen joka imeytti sinihapon itseensä. Ylönen ON maitopirkan alueelta tampereelta ja alipaineinen kotiapulainen ei esiintyjä ehkä joku jota kaivataan avaamaan maitopusseja. Sen tilaaja ON juurakko joka tarvitsi sitä ruutanan kaupan pitoon ja sen jälkeen kun ostin sen kaupan on ylönen ravannut mun perässä mutta en halua sitä enkä sen esiintyvän enkä valon sitä paitsi ne kummatkin ravasivat mun perässä jo sen ensimmäisen nokan keikan jälkeen niiden muiden ruutanalaisten kanssa.

»
vastaa

Ta
Kirjoittanut Anonyymi 11. Joulukuu 2013 - 14:18.

Tässä on nyt joku mielisairastunut joka ei tajua että tämän tietokoneen ei Ole tarkoitus sotkea sanoja varmaan sama joka rakentaa Yhä kirkkoja ne OLIVAT sen maitopussin muotoisia eikä niitä tarvita täällä enää eikä ylöstä avaamaan niitä maitopusseja ja imaisemaan niitä sinihappoja eikä
Sen Kaveria ville valoa imaisemaan niitä sinihappoja ruutanan kaupoissa joka ei palkannut niitä uudelleen mun toimesta ja juurakko tyrkytti jo ennen sitä niitä mulle ja tyrkyttää yhä miksei tuhoa niitä itse kun ei kerran tarvitse tilaamaansa apulaista samoin on harri anttilan laita.

»
vastaa

Hei
Kirjoittanut Anonyymi 17. Joulukuu 2013 - 15:34.

Kun kyse on lennättimestä on se erittäin vahva ase jonka osuma lennättää osia ympäri maapalloa.
On todennäköistä että muualta ammutaan jotakin muuta josta lentää osia tänne ja nehän ovat vielä elossa
Ja alkavat sekoilla täällä. Ylönen ja valo kuuluvat niihin ja kaikki muutkin hesassa sekoavat tyypit.

»
vastaa

Kun aiemmin teeveekin tuli venäjältä
Kirjoittanut Anonyymi 18. Joulukuu 2013 - 12:22.

Kun aiemmin teeveekin tuli venäjältä lennätinlähetyksenä halkotehtaaseen ja telkkarit olivat painetelkkareita jotka liitettiin pannuun. Mun mielessä niitä ei kannata ottaa lukuun siitähän esiintyjässä on kysymys että se on elävä ja itse joku eikä mikään lennätin josta ei tiedä mitä ohjelma se on.

»
vastaa

Hei
Kirjoittanut Anonyymi 20. Joulukuu 2013 - 12:58.

Valohan on kotoisin eteläaamerikasta ja sen alkuperäinen väylä on poikki atlantilta. Se on onnistunut tulemaan afrikan kautta mutta on kuitenkin koko ajan vailla australiaa ja pyytää sitä multa.
Mä välttelin sitä ja se otti omat luvat karaoken kautta mutta ei se palauta sitä fiveen.

»
vastaa

Hei
Kirjoittanut Anonyymi 21. Joulukuu 2013 - 12:39.

Ruotsia vetävä muija joka oli Ihan järjissään ennen oli antanut tyttärensä avata vanhan tiedoston joka on tämä aika nyt ja väitti vielä sen olevan mun tytär vaikka se on se itse nuorempana telkkariin tallentuneena.
Sen on avannut saksalainen jengi joka kiertelee tyhjissä taloissa ja kerää muuntajia talteen ja avaa niistä apulaisia itselleen.

»
vastaa

Hei
Kirjoittanut Anonyymi 8. Tammikuu 2014 - 13:59.

Kun katsoo usan pørssia siella on yløsen firma American group joka muistuttaa etaisesti mun tupakka firmaa ja tuo mieleen yten joka on telkkari ja joka matkii kaikkea siihen liittyvaa mutta katsokaa itse kuinka surkea on teeveen tekema sivusto siita mita se haluaisi omistaa tai olla new yorkin porssi agilent Technology, American group international jne,

»
vastaa

Hei
Kirjoittanut Anonyymi 8. Tammikuu 2014 - 14:16.

Esim autoliv paakonttori on stokiksessa rakennuksessa joka valmistui 3 vuotta sitten. En vain nae mitaan kylttia siella mutta yhta hyvinhan se him olisi lista ykkonen kuin autoliv new yorkin porssissa.
Mun ne biisit on eika himin.

»
vastaa

Hei
Kirjoittanut Anonyymi 8. Tammikuu 2014 - 15:06.

Kun katsoo esim. A brush With dead filmia ja ajattelee televisio nakyy selva kuva siita milta harri anttila
se joka sanoo me ei makseta sulle musiikista mitaan nayttaa aivan ropalta joka katsoi teeveeta 70-luvulla
ja mista harri juuri on kotoisin ropan teeveesta. Niita filmeja loytyy siella lisaakin kaikki samanlaisia kauhuelokuvia joka eivat Ole kauhuelokuvia vaan niiden tekija on se televisiosta tullut ilmatietokone joka nayttaa ropalta katsomassa teeveeta. Niita on joka paikassa, teevee kun ajattelee niin heti nakyy se tietty kuva.kirjastoissa ja kaikissa palvelupaikoissa ja kaikki kaduilla suomessa ja ruotsissa tietenkin koska se fosforointi on yha paalla ja kun se osuu naihin maihin se on variteevee kuvaa siella samalla tavalla kuin 70-luvulla ja tulee polynesiasta. Police joka on fosforia ja tarkoitettu itameren puhdistukseen mutta leviaa nyt
Ahvenanmaan takia suomen ja ruotsiin ja on oikeasti variteevee niin etta se nayttaa ihmiseltakin.

»
vastaa

Hei
Kirjoittanut Anonyymi 8. Tammikuu 2014 - 15:24.

Se ilmatietokone on Arabien ja kææntænyt arabiaksi vaikka kuinka paljon filmeja
Aloita vaikka tasta 13 EERIE . Kaikki suttuisia ja pahannakoisia.

»
vastaa

Hei
Kirjoittanut Anonyymi 8. Tammikuu 2014 - 16:18.

Se mun elokuu/ august biisi joka soi karpolla on asiaa ohjelmassa muuttui kohta sen esittamisen jalkeen netissa samanlaiseksi kuin ne arabiaksi kaannetyt filmit www.mikseri.net/tampere ja siella elokuu

»
vastaa

Hei
Kirjoittanut Anonyymi 8. Tammikuu 2014 - 16:55.

Katsoin porssi uutisia løysin sielta tamankin
http://www.genomics.agilent.com/files/CofA/CofALot0006059004.pdf

»
vastaa

Hei
Kirjoittanut Anonyymi 10. Tammikuu 2014 - 13:50.

Katselin eilen tukholmassa keskustaa ja kaikissa rakennuksissa oli niitä kojuja ja kaikki metalli oli vaihtunut siksi kevyt virtaavaksi ja kaikki seinät olivat muovilevyä ja kaikki ilmastointi oli fosforiväristä ne luukut roikkuivat niitä ammottavista aukoista vanhan jätemaalin värisinä, Joka ikisessä putiikissa oli Kulma talo sen myymälän sisällä pieni kulmatalo muovilevystä ja joissain niitä oli peräkanaa monta ja kaikissa ovissa lasiikkuna joka ennustelee jotain vankeutta. Kaikissa oli myös kehikoita samasta harmaasta aineesta tehtyä hyllykköä ja kehikkoa joissa oli vanhoja arkistoja ja Aivan ikkunan vieressä niitä turhia työpisteitä joiden lahoavan neliöissä kehikoissa vanhoja lehtiä jolla ei Ole nimiä kansissa ja vanhoja karttoja nykyaikaisten tietokoneiden kanssa samoilla pöydillä. Joskus niitä näkee roskalavoilla niitä tietokone verkkoja joita on purettu jostain niitä turhista työpisteistä tai taloista joissa on töissä väkeä ilmaan mitään
Firman nimeä sumuisten ikkunoiden takana ja ne tietokone johdot ovat standardoimattomia niissä on Aina
Pyöreat harmaat liittimet ja johtoja nipuissa niihin laatikoihin joissa ei Ole tunnistettavia ohjaimia eikä näppäimiä eikä mitään tietoa Ole mitä niillä tehdään. Kun kävelee vanhankaupungin läpi niin se ikäänkuin kuuluisi asiaan mutta se jatkuu... Pitemmällä uudessä keskustassa on kaikki metalli jo alkujaankin kadonnut ja tillalla on muovia ja niitä harmaita kehikoita ja seiniä ja valtavia putkia katossa ja niitä tunnistamattomia tietokoneita ja niiden pöytiä ja tuoleja joita ei näe taas muualla kuin roskalavoilla.
Kaikki se on fosforoitu ja tykistö käyttämä fosforia maalin tunnistamiseen.
Miten voisi olla mahdollista että ylönen ja valo soittaisivat oikeilla soittimilla näissä oloissa?

»
vastaa

Hei
Kirjoittanut Anonyymi 12. Tammikuu 2014 - 14:27.

Ei mitenkään. Täällä kirjastossani nackassa ammutaan mua koko päivä kun kirjoitan tätä.

»
vastaa

hei
Kirjoittanut Anonyymi 12. Tammikuu 2014 - 14:55.

Suljin kirjastoni muilta juuri hetki sitten koska täällä ei ole kirjoja ja netti varaus systeemi ei Toimi. Korjaan ne ensin ja katsotaan sitten ehkä keväällä ehkä ei ikinä.
Sama koski jo ennestään tukholman kaupunkia ja kaupankäyntiä joten nyt tukholma on kokonaan suljettu eikä tänne kannata tulla. Ilmoitan joskus myöhemmin mitä seuraaman pitää.

»
vastaa

Hei
Kirjoittanut Anonyymi 13. Tammikuu 2014 - 12:57.

Komponentti kehityssuunnassa lennätin tuo kehityshuoneen ja siihen kaksi ikkunalasia ja teeveen ja puhelimen josta tulee kaasua ja siihen kehittyy joku josta on jo valmis elokuva olemassa.
Ylönen ja valo ja yrjänä ovat ruutanan hälytyskeskuksen kehityshuoneesta.

»
vastaa

Hei
Kirjoittanut Anonyymi 13. Tammikuu 2014 - 18:53.

Kehityshuone sisältää komponentti lasia joka tekee huoneessa kehittyvästä erittäin väkivaltaisen ja pelokkaan. Tämä ipad on samaa lasia ja kehityshuoneessa luotu pääsee sen sisään niinkuin olisi se itse.

»
vastaa

Hei
Kirjoittanut Anonyymi 14. Tammikuu 2014 - 14:03.

Laite joka luo kehityshuoneen voi toimia paikallistasolla satojen metrien kantamalla ja kerätä komponentit siltä alueelta ja yleensä sen toinen pääsee ulottuu johonkin lampeen jonka se itse on tehnyt.
Se on ukrainalainen

Kommentit (0)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat