The Big O!

Vierailija

Heipparallaa kaikki! 

Halusin avautua jonnekin isosta onnestani. Olen 18- vuotiaasta asti harrastanut melko säännöllisesti seksiä, välillä pidempi aikaisten ja välillä yhden yön juttujen kanssa.. Enkä ikinä ole saanut orgasmia miehen kanssa =( Kyllä itsetyydytyksellä sen olen melkein aina saanut, joskus jopa miehen edessä sitä tehden, mutta ikinä en miehen kanssa, oli kyse sitten yhdynnästä tai oraaliseksistä tms. 

Nyt olen 5 vaille 22- vuotias ja seurustellut noin vuoden ajan maailman kilteimmän ja suloisimman miehen kanssa.

Toissa päivänä se sitten tapahtui, nimittäin ihka ensimmäinen orgasmini miehen kanssa =))) E tiedä mistä johtui, olen aikaisemminkin ollut hyyvin kiihottunut hänen kanssaan, mutta silloin kaikki oli jotenkin erilaista... Se ei ollut kovin iso orgasmi, lyhyt kestoinen ja avitin hieman kädellä, mutta selvä orgasmi silti ja miehenikin sen huomasi :`) Olin ihan onnesta sekaisin ja päästinpä sitten itkut jälkeenpäin...

Voi että, olen aina ajatellut että ehkä minä olen niitä jotka eivät sitä koskaan koe, vaikka nuori olenkin.. se vain tuntui niin kaukaiselta kun kuulee muilta kuinka he saavat melkein joka kerta tms.. Toisella kertaa tosin en saanut enään, mutta ehkä se menikin yrittämiseksi..Mutta tästä pää pystyyn ja kohti tulevia kertoja, nauttimaan elämästä ja vartaloistamme =)

Mites teillä muilla, milloin ja miten saitte ensimmäisen orgasminne?Kokemuksia, tarinoita?

Käsittääkseni se on aika iso "ongelma" nuorilla naisilla. Heittomerkit sen takia koska kaikillehan se ei ole ongelma mitenkään, eikä tarvitsekaan =) Oman kullan läheisyys on parasta! =))

Kommentit (1)

Sunqueen
Seuraa 
Liittynyt11.10.2011

Minulla tilanne oli juuri toisin päin. En osannut masturboida ollenkaan kun aloin seurustella poikaystäväni kanssa. Joten poikaystäväni piti täysin omillaan oppia tuottamaan minulle nautintoa, kun en itse osannut sanoa mikä tuntuu hyvältä. Hyvinhän se oppi, vaikka olimme toistemme ensimmäiset, ja lopulta sai orgasmin aikaan. Eka orgasmi oli minullakin pieni, mutta poikaystävänikin sen huomasi. Näin jälkeenpäin ajateltuna se on aikamoinen homma opetella tuottamaan naiselle orgasmia, kun aikaisempaa kokemusta ei ole, eikä nainen tiedä mitään seksuaalisesta nautinnosta saati saanut orgasmia.

Masturboimaan aloin vasta tämän jälkeen ja se oli sitten taas oma prosessinsa opetella tuottamaan nautintoa itselleen. Oli aika turhauttavaakin kun poikaystävän käsissä tuntui aina niin hyvältä, eikä omin käsin saanut samaa tunnetta. Nyt myöhemmin tilanne on toisin kun olen sen opetteluprosessin päässyt kunnialla läpi ja orgasmin tuottaminen on jo omin käsin helpointa.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat