Miehen astma ja seksi

Seuraa 
Liittynyt30.9.2010

Olemme mieheni kanssa seurustelleet hieman yli 3,5 vuotta ja siitä asuneet suurimman osan saman katon alla.

Alussa seksielämämme oli suht vilkasta ja harrastimme sitä melkein päivittäin. Asiaan on nyt viimeisen vuoden aikana tullut suuri muutos. Mieheni sairastui astmaan ja nykyään harrastamme seksiä kerran viikossa, max kaksi kertaa. Minä olen halukas nainen ja haluaisin harrastaa seksiä huomattavasti useammin kuin sen kerran viikossa. Olen pitkään miettinyt miksi seksielämämme on näin vähäistä ja olen monesti vetänyt herneen nenään, jos en saa silloin kun haluan, mikä on välillä väärin. Eilen mieheni kertoi minulle yhden syistä miksi emme harrasta seksiä enää niin usein ja se johtuu hänen astmastaan. Häntä alkaa ahdistamaan fyysisesti heti seksin harrastamisen jälkeen.

Onko kenelläkään vastaavaa ongelmaa ja jos niin mikä teidän kohdalla on auttanut asiaan? Nyt ei edes huvita yrittää tai harrastaa seksiä, koska tiedän, että miestäni alkaa ahdistaa heti sen jälkeen.. :( ja lääkkeet hänellä on tähän sairauteen käytössä ja omasta mielestään käyttää niitä jo muutenkin liikaa..

Kommentit (1)

Minnapa
Seuraa 
Liittynyt19.6.2013

Minun miehelläni on astma, mutta ei niin paha, koska hän ei joudu lääkkeitä ottamaan päivittäin. Vain silloin joskus kin tarvii. Ja meillä ei ikinä moista ongelmaa ole ollut. Ei se auta kuin rakentavasti keskustella miehesi kanssa asiasta, ilman että syytät häntä, ja yrittää keksiä molempia miellyttävä ratkaisu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat