Uusia mielenkiintoisia blogeja luettavaksi.

Vierailija

Haluisin pitkästä aikaa jäädä oikeesti taas johonkin blogiin koukkuun kunnolla. :) En jaksa ite lueskella juurikaan mitään sellasia blogeja, jotka on ihan täynnä jotain muotijuttuja, esitellään HM:n rättejä tai Rimmelin huulipunia, jotain persoonallista ois kiva saada eteen! Rakastan ite matkustelua, niin matkusteluun liittyvät blogit vois olla esim aika jees, tai sit jotkut kunnon huumorilla höystetyt. :D

Miun blogiin pääsee täältä http://henlietta.blogspot.hu/

Ja itse siis asun Budapestissa taas jonkun aikaa, olen täällä tv-juontajana. Normaalisti työskentelen Suomessa Mtv3:lla ja Subtv:lla, mutta täällä teen Neloselle ohjelmaa. :) Niinkun sanoin niin rakastan matkustelua, puhun ystävistäni, kaikista hassuista jutuista mitä miulle tapahtuu, koska oon erittäin tapaturma-altis. Rakastan terveellistä ja laadukasta ruokaa erittäin paljon, joten jotkut ruokablogitkin vois olla tosi siisti juttu! 

Sivut

Kommentit (38)

Vierailija

18-vuotias tyttö kirjoittelee uuden asunnon sisustamisesta, tuhoontuomitun parisuhteen pelastamisesta, sekavista perjantai-illoista, ikuisista hiuskriiseistä, rakkaudesta kenkiin, kissavauvasta, yrityksestä päästä töihin tai opiskelemaan, mielipiteistä, lapsuudesta lastenkodissa.. kaikesta! :)

www.lunaviktoria.blogspot.fi

Vierailija

Olen vasta kuukausi sitten aloittanut sisustuspainotteisen blogin. Kaipaisin kovasti mielipiteitä, kehittämisehdotuksia ja rakentavaa kritiikkiä.

asunto46.blogspot.fi/

Asunto 46 on sisustuspainotteinen blogi, jossa sisustetaan 43 neliöistä vuokra-asuntoa ja säästetään samalla rahaa omaan asuntoon. Rakastan hopeaa, valkoista ja mustaa, tämä näkyy myös sisustuksessa. Blogia päivittää 27 -vuotias tyttönen. Tervetuloa!

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat