Miehen puhelinnumero mulla on, miten otan yhteyttä vai otanko ollenkaan?

Seuraa 
Liittynyt23.6.2013

Eli mies pyysi puhelinnumeron baarissa ja no minä annoin (tiedän sen, että eihän sieltä usein soittoa tulkekaan). Meillä ei siis ollut yhteistä yötä tms, ainoastaan lähtiessä pienen pusun sain mieheltä, mutta kuitenkin juteltiin numeron vaihdon yhteydessä toisistamme mm. kehui hymyäni. No eilen hän soitti illalla myöhään ja olin jo nukkumassa. Soitin aamupäivästä takasin, mutta puhelin hälytti ettei siihen saa yhteyttä, no sitten laitoin viestin siihen numeroon, jossa mainitsin vain, että tästä numerosta oli soiteltu ja toivoisin, että numeron omistaisi se komistus, jonka tapasin eilen ( olin siis tarkastanut numeron, että oli miehen, kun nimet ym. tiesin)

Mutta mitään vastausta ei ole kuulunut. En siis todellakaan ollut humalassa tuolloin, eikä mieskään ainakaan sellaisessa humalassa ollut ettei muistaisi mitään. Mutta kannattaako tän asian nyt vaan olla, koska viesti on jo lähetetty, vai olenko hullun riippuvainen, jos yritän soittaa vielä vai kannattaako mun yrittää vaikka parin päivän päästä soittaa uudelleen? Tää on niin kamalaa olla nainen, kunanalysoi kaikkea niin helposti..

Asia painaa mieltäni hieman, koska tää mies oli mulle eka sellanen, että mulla oli oikeasti perhosia vatsassa ja syke oli aivan älytön ja mies tajusi kanssa miten mun sydän hakkasi tuhatta ja sataa.. :3

Kommentit (3)

Mellyaww
Seuraa 
Liittynyt11.8.2009

Minä antaisin miehen ottaa yhteyttä. Olet tehnyt jo liikkeesi ja heittänyt pallon hänelle kun laitoit hänelle viestiä. Hän kyllä sen on saanut mutta syystä tai toisesta päättänyt olla vastaamatta. 

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat