Ystäviä Salosta ja Salon lähistöltä

Vierailija

Moikka! Etsin uusia ystäviä Salosta ja Salon lähistöltä. Olen asunut Salossa jo monia vuosia ja ennen sitä Salon naapurikunnassa, joka on nykyään myös Saloa. En kuitenkaan ole saanut kunnon ystäviä joiden kanssa voisi viettää aikaa tai muuten vain jutustella yms.

Olen 28 vuotias, en tiedä olenko liian "vanha" jo tänne palstalle, mutta yritetään nyt ainakin. :) Olen naimisissa ja meillä on yksi lapsi ja muutama lemmikkieläin. Sillä ei ole väliä oletko sinkku vai parisuhteessa. Tykkään käydä shoppailemassa, baarissa tai muuten vain viettää ystävien kanssa... mikäli niitä vain olisi.

Kommentit (2)

Vierailija

Moikka, et ole liian vanha tälle palstalle :)

Olen pian 23-vuotias myös Salossa asusteleva. Tai oikeastaan naapurikunnassa asusteleva, joka kuuluu nykyään Saloon. Seurustelen, mutta asun vielä kahdestaan perhoskoirani kanssa. Työkseni teen lähihoitajan hommia kotihoidossa. Vapaa-aika kuluukin kavereita nähdessä ja koiran kanssa ollessa.
Jos siltä tuntuu niin sähköpostia voi laittaa osoitteeseen: Karolii-na@hotmail.fi

-Jonna

Vierailija

Moikka! Olen 28-vuotias, en asu Salossa vaan naapurikunnassa, jos se ei ole sinulle este niin mulle voi myös kirjoittaa. :) Mulla ei kauheasti noita ystäviä ole, joiden kanssa viettää aikaa ja jutustella niitä näitä, en myöskään seurustele, joten täällä olisi yksi joka kaipailee uusia ystäviä. Laittele sähköpostia jos tuntuu siltä, osoitteeni on: syksyntytto85@yahoo.fi

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat