Kuinka usein teette sitä?

Seuraa 
Liittynyt25.12.2013

Mietin, että kuinka usein muut parit harrastavat seksiä? Itse harrastan seksiä poikaystäväni kanssa melkein joka päivä. Kertokaa omia kokemuksia..

Kommentit (8)

Vierailija

+2vuotta yhdessä ja vaihtelee tosi paljon. Joskus on kausia jolloin ehkä kerran 2 viikossa, toisinaan sitten 4-6 kertaa viikossa. Alkuaikoina jolloin poikaystävä oli intissä niin touhuiltiin viikonlopun aikana varmaan 5-6 kertaa viikonlopussa :D

Theressa
Seuraa 
Liittynyt9.5.2011

Nyt on sellainen tilanne, että mies lähtee sunnuntai-iltaisin toiselle paikkakunnalle töihin ja tulee vasta pe-iltana kotiin, joten seksiä on vain viikonloppuisin. Yleensä 2 kertaa päivässä. Vähintään kerran. Menkkojen aikana ei harrastella ollenkaan.

Vierailija

Harrastaisin seksiä paljon kuin mahdollista, koska olen todella seksuaalisesti aktiviinen nainen ja himoni heräävät jo pienistä pyörinnöistä sängyssä miehen kanssa.. En ole sentään yhtä paha kuin seksiaddiktoitunut ihminen, mutta halukas kuitenkin ja tuskin parisuhteessa mies pistää sitä pahakseen laisinkaan jos kummallekkin seksin harrastaminen vakituisessa suhteessa joka päivä tai 2 kertaa päivässä on ok. :-) Menkkojenkin aikana on tullut harrastettua, sen verran sottaista puuhaa vain ettei kovin tavaksi ole tullut. :D Miten muuten teillä, kiihotutteko pienestä? tekeekö heti mieli alkaa vähän puuhastella kun mies on takana ihan kovana? mulle se on pelkkää huumetta ;D

Vierailija

Piti itse tulla juuri kirjoittamaan samasta aiheesta kysymys. Ollaan oltu poikkiksen kans yhdessä 2v. ja puoli vuotta sitten mies sai töitä (ennen sitä olin työttömänä, silloin tällöin teki tuurauksia entisellä työpaikalla) ja ennen sitä harrastettiin hyvinkin usein seksiä, n. 1-6 krt viikossa. Tää puol vuotta mitä mies on ollut töissä niin seksielämä on kuihtunut täysin. Nähdään joka päivä, mutta viikonloput ollaan omien vanhempien luona käymässä, joten kun tullaan takaisin kotiin sunnuntaina niin se on ainut päivä jolloin harrastetaan nykyään. Itse olen valmis aina ja olen hyvinkin halukas, mutta miehellä on aina jokin syy, miksi ei halua/jaksa, vetoaa päänsärkyyn (tutkittu juttu oikeasti) ja väsymykseen ja eilen sanoi yhdeksi syyksi työstressin kun puhuttiin asiasta. Nyt jäi kokonaan harrastamatta viikonloppuna koska itselläni oli kipuja. Sanoo että kyllä tämä tästä, mutta pelkään että jos elämä on jo nyt tälläistä nii mitä se sitten tulee olemaan jos joskus tulis lapsia ja ikää on hiukan enemmän... :(( Piti tosiaan tulla kyselemään mikä on muiden tavallinen määrä mitä viikossa tulee harrastettua jos on ollut suhteessa saman verran kuin me. Meillä siis on tosiaan nyt kerran viikossa tai kerran kahdessa viikossa...

Vierailija

aivan liian vähän... oon itse hyvinkin seksuaalisesti aktiivinen nainen, mut tän nykysen kanssa on vähän turhan kuollutta tää meininki makkarissa.. 1-4 krt kuussa, yleensä se on 1 tai 2 kertaa. Itse oon semmoinen et ei haittais vaik joka päivä, mut ehkä paras ois 3-5 krt viikossa... Rakastan kyl miestä ja muuten ihan mahtava mies mut tää seksin puute saa välil mut hulluks. Ollaan puhuttu asiasta, mut ei oikeen selkeitä vastauksia ole tullut.

tamperegirl
Seuraa 
Liittynyt25.12.2013
Vierailija

Harrastaisin seksiä paljon kuin mahdollista, koska olen todella seksuaalisesti aktiviinen nainen ja himoni heräävät jo pienistä pyörinnöistä sängyssä miehen kanssa.. En ole sentään yhtä paha kuin seksiaddiktoitunut ihminen, mutta halukas kuitenkin ja tuskin parisuhteessa mies pistää sitä pahakseen laisinkaan jos kummallekkin seksin harrastaminen vakituisessa suhteessa joka päivä tai 2 kertaa päivässä on ok. :-) Menkkojenkin aikana on tullut harrastettua, sen verran sottaista puuhaa vain ettei kovin tavaksi ole tullut. :D Miten muuten teillä, kiihotutteko pienestä? tekeekö heti mieli alkaa vähän puuhastella kun mies on takana ihan kovana? mulle se on pelkkää huumetta ;D

Kun tietää mistä narusta vetää niin kiihotun kyl semi äkkiä mutta mitä enemmän esileikkiä ja kiusoittelua sen parempi ;)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat