Neuvoa kaipaileva

Seuraa 
Liittynyt20.12.2013

Hei vaan!

Mulla on sellainen ongelma, että kuukautiseni ovat nyt muutamia päiviä myöhässä (eivät ole koskaan olleet täysin säännölliset), joten tämä ei välttämättä ole vakavaa. Eniten ihmetyttää, että minulla on ollut rinnat hieman arat ja turvonneet, kuten yleensäkin, vatsa ihan sekaisin yön ja aamun. Viime viikolla luulin että kuukautiseni alkoivat, mutta vuoto jäi hyvin olemattomiksi. Eilen harrastimme poikaystäväni kanssa seksiä, jolloin vuotoa tuli jälleen vähän kuten myös tänä aamuna.

Nyt kysynkin, onko kellään teistä ollut samanlaisia kokemuksia ILMAN että olisitte olleet raskaana? Raskauden ei pitäisi olla mahdollista, olemme käyttäneet ehkäisyä ja tarkistaneet joka kerta, että kumi on pysynyt ehjänä. Lopetin e-pillerit n. puoli vuotta sitten, voiko tämä vielä vaikuttaa?

Kommentit (1)

tamperegirl
Seuraa 
Liittynyt25.12.2013

Onko sulla ollu tavallista enemmän stressiä?Mulla ainakin tota yhdynnän jälkeistä vuotoa tulee välillä ja gynekologi sanoi kaiken olevan kyllä ihan kunnossa. Mutta kannattaa varmaan seurailla tehdä testi jos ei kuukautiset ala ja muutenkin epäilyttää. Ei tarvi sitten olla paniikissa koko ajan.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat