Uusia ystäviä pääkaupunkiseudulta?

Vierailija

Heiii! Uusiin ihmisiin oisi mukava tutustua jos vaikka saisi pidemmän aikaisen ystävänkin:) se olisi päämääränä :D Nykyään kaveripiiri koostuu hyvänpäivän tutuista joten laita meiliä jos samanlainen tilanne! :D Oon 20 vuotias tyttö helsingistä :) ksenia__@outlook.com

Sivut

Kommentit (27)

Vierailija

[quote author="Vierailija" time="18.12.2013 klo 10:49"]

Heiii! Uusiin ihmisiin oisi mukava tutustua jos vaikka saisi pidemmän aikaisen ystävänkin:) se olisi päämääränä :D Nykyään kaveripiiri koostuu hyvänpäivän tutuista joten laita meiliä jos samanlainen tilanne! :D Oon 20 vuotias tyttö helsingistä :) ksenia__@outlook.com

Heips! (:

No mulla aika samanlainen tilanne, on pari hyvää ystävää mutta kun oon niin sosiaalinen ihminen niin ois kiva tutustua uusiin ihmisiin.. Ja hyvänpäiväntuttuja tulee ja menee mut kaipaisin syvällisempääkin juttuseuraa/ystävää..;D

Vierailija

Moikka :) Ja samma här. Täällä 21 vuotias tyttö etsimässä kavereita. Oon muuttanut nyt syksyllä Helsinkiin niin ois kiva vähän kartuttaa kaveripiiriä. Juurikin noita hyvän päivän tuttuja löytyy kaikkialta, mutta täällä ei tunnu olevan vielä liikaa hyviä kavereita. Meillä siis ainakin jotain yhteistä ;). Jännä nähdä jos nappais täältä uuden luottokaverin tai pari :)

Vierailija

heyyy! mä muutin helsinkii vuos sitte ja en oo ehtiny tutustuu täällä oikee keheenkää :S parasta kaveria ja ystävää siis täälläki hakusessa ! laitan teille viestiä (:

Vierailija

Täällä 20-vuotias nainen Espoosta etsii itselleen hyviä uusia kavereita. Mielenkiinnon kohteisiin kuuluu mm. kauneus ja hyvinvointi, liikunta, musiikki, luonto, juhliminen yms. Kirjoittele mulle tai lisää vaikka fb osoitteella emmi_msn@hotmail.com

Vierailija

Oon 23-vuotias tyttö Vantaalta. Pari vuotta oon täällä asunut ja suurin osa kavereista jäi toiselle paikkakunnalla tai on muuttanut vielä kauemmaksi. Pk-seudulla on vain enää pari hyvää kaveria jäljellä, joten olisi kiva tutustua uusiin ihmisiin. :)

Saa laittaa meiliä: kibou90(at)hotmail.fi

Vierailija

Teinki jo oman keskustelun tästä mutta täällä on näköjään enemmän elämää nii mainostelen itteäni lisää :D oon siis 19v tyttö ja olisi mahtavaa tutustua pk-seudulta uusiin ihmisiin kun sinne oon pian muuttamassa :) laittakaa ihmeessä meiliä! :) jm-ne@hotmail.com

Vierailija

Täällä myös uusia kavereita kaipaava 22-vuotias tyttö! Muutin vuoden vaihteessa Vantaalle töiden perässä ja vanhat kaverit jäi kauas. Täälläpäin muutama vanha tuttu asuu, mutta uusia ystäviä on aina kiva saada :) 

heidi-91@hotmail.com

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat