Puhuvatko miehesi kaverit sinusta ikinä ilkeästi?

Seuraa 
Liittynyt18.11.2013

Alan pian olla todella kypsynyt oman poikaystäväni kavereihin, tuntuu ette he haluavat tarkoituksella pahoittaa poikaystäväni mielen puhumalla inhottavia tai epäkunnioittavia juttuja musta :( Eivät hauku siis ihan suoraan mutta kumminkin... Poikaystäväni mukaan monet hänen kavereista suhtautuu muka ihan neutraalisti meidän seurusteluun, mutta empä tiedä tuntuu että ne haluu suunnileen pilata meidän suhteen...

Esimerkkinä tänään sain tietää, kun mies soitti jäätävän kylmän puhelun, että eilisessä poikien illassa sen kaverit olivat puhuneet jotain huhupuheita mun mukamas 'helposta' historiasta, käytännössä että olisin siis ollut kännissä heiluva horo muutama vuosi sitten (ei pidä paikkansa) Tän jälkeen olivat olleet, että noniin nytkun tiedät sen historian niin lähetäämpä baarista hakemaan pillua...

Samat kaverit ovat myös aiemmin vitsailleet tyylillä 'Oon muuten pannut sun tyttöystävääs' kunnes poikaystäväni oli aika suuttunut ja nämäkään väittämät eivät todella pitäneet paikkansa...

Ärsyttäää onko tälläinen muka tavallista? Aiemmassa suhteessani eksäni kaverit oli ihan munkin kavereita ja kommentoivat enemmänkin positiviisia juttuja sen sijaan että ilkeilisivät :(

Kommentit (4)

Minnapa
Seuraa 
Liittynyt19.6.2013

Nyt taitaa olla nykyisesi kaverit todella lapsellisia. He voivat esim. olla kateeliisia, että nykyisesi on löytänyt itselleen naisen ja siksi haukkuvat sinua, jotta hän alkaisi taas sinkuksi. Voivat myös olla sitä mieltä, että viet liikaa aikaa pois heiltä, mutta niinhän suhteissa käy: kavereita tulee nähtyä vähemmän. Ainahan voi olla mahdollisuus, että he eivät muuten vain jostain syystä tykkää sinusta, mutta tuo mustamaalaaminen kyllä kuulostaa vaan siltä, että eivät ole aikuistuneet nämä kyseiset henkilöt.

Iilia
Seuraa 
Liittynyt18.11.2013
Minnapa

Ainahan voi olla mahdollisuus, että he eivät muuten vain jostain syystä tykkää sinusta, mutta tuo mustamaalaaminen kyllä kuulostaa vaan siltä, että eivät ole aikuistuneet nämä kyseiset henkilöt.

Niin tälläinen tunnehan tästä väkisin tulee. Mun seurassa eivät ikinä käyttäytyisi ilkeästi kyllä, vaan ovat suurin osa ihan mukavia. Mut heti kun en ole paikalla niin vaikuttaa, että alkaa mun leimaaminen.  Poikaystäväni on vielä aika hyväuskoinen ja jossain määrin mustasukkainen, niin ollaan pikkuhiljaa lähellä kunnon riitelyä tollasten juttujen takia. Mies ei oiken ymmärrä kuinka loukkaantunut olo mulla on kavereiden jutuista, ja kommentoi tosta eilisenkin illan jutusta kun olin aika surullinen ja vihainenkin,että ei sen kaverit muka tarkoita pahaa mulle vaan haluaa vaan miehen parasta :( Hän kovin haluaisi,että tutustuisin paremmin sen kavereihin niin, että näkisin samalla tavalla kun hän miten 'hyviä tyyppejä' ne oikeesti on...

silkkii
Seuraa 
Liittynyt9.11.2013

Itselläni ei ole tuota ongelmaa, mutta kaverillani on. Hänen poikaystävänsä kaverit ovat alusta asti olleet inhottavia kaveriani kohtaan. He valittavat että kaverini rajoittaa poikaystävänsä menoja ja poikaystävä on muuttunut kaverini takia. Poikaystävä on tämän takia alkanut käyttäytyä hankalasti kaveriani kohtaan, luultavasti sosiaalisen paineen takia ja tekee typeryyksiä kavereidensa kannustamana osoittaakseen ettei ole ns. tossun alla vaan voi tehdä mitä haluaa tms. Hieman eri tilanne, mutta kuitenkin. 

Onko teidän tilanne edennyt mihinkään tänä aikana?

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat