Jatkaako vai ei??!

Seuraa 
Liittynyt13.12.2013

Tapasin n.1/2 vuotta sitten erään ihanan miehen. Hän on kaikinpuolin juuri sellainen mitä mieheltä toivon! Tässä suhteessa on kuitenkin 2 ongelmaa..Toinen on se että meidän välissä on n.pari sataa kilsaa. :s Juttelemme päivittäin erittäin paljon ja aina kun suinkin on mahdollista vietämme viikonloppuja yhdessä. Hän on esitellyt minut monille kavereillee jo melko alkuvaiheesta lähtien ja käyttäydytään kun mikäkin pariskunta. Ja ongelma johon kaipaisin teiltä apua on se että nyt viimeaikoina otin puheeksi hänen kanssaan että mikähän tämä juttu nyt on niin mies vastasi ettei halua sitoutua ja aloittaa vakavaa parisuhdetta koska ei tiedä mitä elämässään haluaa.

Toisaalta hän kuitenkin sanoi että välittää minusta kokoajan enemmän ja enemmän eikä hänellä ole ollut meidän tapaamisen jälkeen ketään muuta.
Koska itselläni on aiemmin ollut niin paljon ikäviä ihmissuhteita tulee vääjäämättä heti mieleen klassinen hätävara... En tidä olenko vain vainoharhainen kun teen tästä itselleni hirveän ongelman kun mies toitottaa että eikö olisi hyvä että oltaisiin vaan.. mutta sitten taas toisaalta miksi sitä nyt ei voisi virallistaa. Ja niin virallistamisella en tarkoita sitä että laitetaan nyt ihihihi facebookkiin että parisuhteessa, vaan tarkoitan sitä että kun muut kysyy että seurustelemmeko me vai ei niin olisi kiva tietää itse että mitä vastaa.:D 
Mutta siis tästä tuli nyt hemmetin sekava..pahoittelen!

Mitä siis teen?? kannattaako minun jatkaa koko juttua ollenkaan? Vai pitäisikö ottaa rauhassa ja katsoa mihin tämä johtaa. Tunteni kuitenkin syvenevät kokoajan lisää ja lisää..ja pelottaa hulluna että taas käy köpelösti.:( Onko muilla samanlaisia kokemuksia? 
HELP!

Kommentit (2)

harls
Seuraa 
Liittynyt9.9.2013

Olin itse samassa tilanteessa vain vähän aikaa sitten. Rakastuin 50km päässä asuvaan jätkään ja hänenkin tunteensa olivat samanlaiset. Tai niin hän väitti. Hän ei kuitenkaan halunnut vakavaa parisuhdetta, koska "oli niin rankka ero takana". Annoin asian olla, koska olin varma että joskus meistä tulee pair. Ensin meni todella hyvin, mutta sitten sainkin kuulla, että jätkällä oli eräässä toisessa kaupungissa(joka ei sekään ollut hänen kotikaupunkinsa) toinen nainen. Sain siis vaikeimman kautta kokea, että tuo "en halua sitoutua" tarkoittaa vain sitä, että mies haluaa panna muitakin.  Suosittelen siis että unohdat jätkän ja etsit jonkun joka ei halua vain pitää hauskaa.

Anteeksi jos viesti vaikuttaa hiukan katkeralta, tilanne vain on itselle niin tuttu ja en ole vielä päässyt yli tästä kyseistä exästä...

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat