Vastaanko vanhalle kaverille?

Vierailija

Mulla oli vielä 3 kk sitten kaveripoika, johon laitoin välit poikki, koska hän ehdotteli minulle *arvaatte varmaan mistä* vaikka olin häntä jo usean kerran kieltänyt, koska minulla on poikaystävä ja hän oli meistä jo valmiiksi mustasukkainen koska minulla oli ollut joskus kauan sitten juttua tämän kaveripojan kanssa, mutta jonka kanssa itse olin jo ihan pelkkää kaveria. Meillä oli poikkikseni kanssa paljon riitoja ja mustasukkaisuutta suhteessamme kun olin yhteydessä kaveripoikaan, mutta sen jälkeen ei ole ollut mitään, elämä on ollut jotenkin helpompaa. Nyt kuitenkin vajaa viikko sitten kaveripoika laittoi minulle txt ja kysyi voiko olla yhteydessä minuun. En vastannut viestiin koska minulla oli sillä hetkellä hiukan kiire, enkä loppujen lopuksi ole uskaltanut vastata kys. viestiin ollenkaan. Poikkikseni sanoi tähän että ihan sama vastaanko, hän ei muka välitä, mutta tiedän että hän silti välittää, eikä siitä tule pitämään. Haluaisin vastata, mutta en halua satuttaa taas kaveripoikaani laittamalla taas uudestaan välit poikki kun olemme jutelleet, enkä myöskään halua satuttaa poikkistani vastaamalla kaverille, enkä aiheuttaa ylimääräistä kinaa välillemme. Olisiko siis parempi olla vastaamatta?

Kommentit (4)

Vierailija

Kyllä tuo ihan hyvin kiteyttää. Omahan on päätöksesi mitä teet. Me emme tunne elämäntilannettasi ja suhteitasi tähän poikaan tai poikaystävääsi, joten mahdotonta sanoa mitä kannattaa tehdä, mutta ainakaan en rohkaise mihinkään, millä voi olla huonoja seurauksia. Tuo tiivistetty kuvauksesi kuulostaa siltä, että pahaa seuraa jos yhteyttä alat taas pitää.

Vierailija

Jos toinen pyytää apua ongelmaansa niin mitä liikkuu ihmisen päässä jos tulee sanomaan '' omahan on päätöksesi mitä teet '' :D olisit mielummin jättänyt kommentoimatta ! Älä vastaa sen kaverin viestiin, pääset paljon helpommalla ja parisuhteesi ei ainakaan siitä kärsi.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat