haava alapäässä seksin jälkeen

Seuraa 
Liittynyt11.12.2013

Olen kaukosuhteessä poikaystäväni kanssa ja näämme n 1 kerran kuukaudessa. Aina kun harrastamme seksiä niin minulla tulee välilihaan haava jota kirvelee kun käy vessassa tai esim suihkussa jos siihen suihkuttaa vettä.

Pelottaa että eihän tässä ole kyse mistään sukupuolitaudista??

Käytän e-pilleiretä.

Tämä on erittäin ärsyttävää koska tosiaankin emme nää niin usein ja jos tämä haava tulee niin en yleensä seksistä pysty nauttimaan koska siihen sattuu seksin aikana.

Auttakaa?

Kommentit (2)

Adelaine
Seuraa 
Liittynyt11.12.2013
Adelaine

Olen kaukosuhteessä poikaystäväni kanssa ja näämme n 1 kerran kuukaudessa. Aina kun harrastamme seksiä niin minulla tulee välilihaan haava jota kirvelee kun käy vessassa tai esim suihkussa jos siihen suihkuttaa vettä. Haava kuitenkin paranee suht nopeasti parissa päivässä ja olen aika varma että juuri yhdyntä on tämän haavan aiheuttajana.

Pelottaa että eihän tässä ole kyse mistään sukupuolitaudista??

Käytän e-pilleiretä.

Tämä on erittäin ärsyttävää koska tosiaankin emme nää niin usein ja jos tämä haava tulee niin en yleensä seksistä pysty nauttimaan koska siihen sattuu seksin aikana.

Auttakaa?

Sunqueen
Seuraa 
Liittynyt11.10.2011

Oletteko kokeilleet liukkaria? Onko ongelmaa kuivuuden kanssa? Kitka varmaan helposti aiheuttaa haavauman, joten kosteudesta kannattaa pitää huolta. Oletko kokeillut hoitaa bepanthenilla tms? Tuollaiset haavat on hankalia kun se kerran tulee, niin samaan kohtaan tulee helposti uudelleen :/ Parasta varmaan yrittää kohdistaa alueelle mahdollisimman vähän ärsytystä, eli ei käyttää stringejä tms. Gynekologilta tietysti kannattaa kysyä jos haava tulee jatkuvasti takaisin

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat