Miestäni ei kiinnosta minun tyydytys.

Seuraa 
Liittynyt10.12.2013

Eli ihan alkuunsa, meidän seksielämämme ei ole kukoistanut edes alkuvaiheessa. Seksiä on aina ollut todella vähän. Olen monta kertaa huomauttanut, että haluaisin paljon enemmän seksiä ja yrittänyt kysellä mieheltänikin, että onko hän tyytyväinen meidän nykyiseen seksielämäämme ja vastaus on aina ollut että ei. Hän ei kuitenkaan koskaan perustele asiaa mitenkään eikä osaa sanoa mitään syytä.

Silloin kun seksiä harrastetaan se on aina samaan kaavaan mennyt, ennen nukkumaan menoa äkkiä sormet pöksyyn, kunhan hädintuskin ehdin kostua hän on jo valmis panohommiin ja laukee alle parissa minuutissa ja homma ohi.. En ole siis koskaan saanut minkäänlaista tyydytystä häneltä. Itse kyllä varsinkin alkuaikoina otin useinkin suihin ja hoidin miehen kunnolla, mutta kun ei ole vastakaikua alkanut tässä reilun vuoden aikana kuulumaan, niin empähän minäkään enään suihin sitten ota. Olen monta kertaa sanonut asiasta, että en ole hänen kanssaan koskaan saanut orgasmia ja että minua häiritsee, kun en saa mitään häneltä minulle. Mutta ei mitään vaikutusta.. 

Alan olemaan jo niin epätoivoinen tämän asian suhteen, koska olen itse niin seksuaalinen ihminen, että tarvitsisin sitä seksiä paljon useammin, kun kerran kahdessa viikossa maksimissaan viiden minuutin ajan. Sekin vielä, että se olen aina minä, joka ottaa asian puheeksi, mieheni ei koskaan ala keskustelemaan seksistä, ei ikinä. Asumme siis saman katon alla, että aikakaan ei luulisi olevan ongelma..

En ymmärrä mitä voin oikeesti enään tehdä, kun tuntuu, että miestäni ei kiinnosta ollenkaan, olenko minä tyytyväinen, vaan kunhan hän itse saa nopeasti lauettua ja homman hoidettua ns pois alta. Kertokaa nyt joku jotain mielipiteitä tai vinkkejä tai ihan mitä vaan, mitä voin tehdä! 

Kommentit (3)

Sunqueen
Seuraa 
Liittynyt11.10.2011

Jos miehesikään ei ole tyytyväinen seksiin, niin on vähän kummallista, ettei löydy mitään halua korjata asiaa. Miehen olisi parempi ruveta puhumaan, koska pitemmän päälle, jos seksihalut ja toteutuma eroaa kovasti toisistaan, ei suhde kestä.

SilentHill
Seuraa 
Liittynyt10.12.2013

niimpäniin, oon ihan samaa mieltä. On vaan niin rasittavaa aina olla se osapuoli, joka ottaa asian puheeksi.. :/ Oon kyllä sanonut siitäkin ihan suoraan, että mua ottaa päähän, kun just minä oon se joka nostaa kissan pöydälle, mutta eipä tuo mies siihen juurikaan kommentoi. Ähh, en yhtään tiedä mitä nyt oikeen tekisin, kun oon vaan niin kyllästynyt tähän tilanteeseen..

candyhoney
Seuraa 
Liittynyt9.1.2013

Ehkä teidän kannattaisia istua alas ja puhua seksuaalisuudestanne, siitä mikä tuntuu hyvältä ja mikä saa teidät nauttimaan seksistä. Kosketelkaa toisianne, katsokaa silmiin ja antautukaa hetkeen täysillä. Miehesi ei nauti seksistä, jos hän laukeaa parissa minuutissa. Kysy häneltä, mitä hän toivoisi sinun tekevän eritavalla, jotta seksistä saisi nautintoa molemmat. Ilmeisesti yhdyntä ei ole teidän suhteen seksin vahvin osa, keskittykää esileikkiin.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat