Kuinka usein käyt kampaajalla?

Sivut

Kommentit (25)

Vierailija

En juurikaan käy kampaajalla. Jos värille on tarve, ajelen kaverin luo ja hän värjää. Yhdessä on mukavempaa kuin kampaajalla. Hiusten leikkuun suorittaa anoppini :)

Synthia
Seuraa 
Liittynyt9.12.2013

En käy kampaajalla, sillä ystävättäreni on kampaaja koulutukseltaan; hän värjäyttelee hiuksiani melkein kerran kuukauteen ja ehkä noin puolen vuoden välein leikkauttaa tukkani. 

Vierailija

Olen käynyt kampaajalla viimeksi noin 7 vuotta sitten ollessani yläasteella. Sen jälkeen olen leikannut ja värjännyt hiukseni itse. Leikkaan muutaman kerran vuodessa, värjään muutaman kuukauden välein. Välillä saan jonkun ystävistäni laittamaan minulle pidennykset. :))

Vierailija

Käyn kampaajalla noin kaks kertaa vuodessa. Puolen vuoden välein kuivat latvat leikataan pois. Värjäytän hiukset kampaajalla noin kerran vuodessa.

Vierailija

Hirmuisen kallista käydä kampaajalla. Värjäyksen ja leikkuun hoidan itse tai kaverini. :) Leikkaus pari kertaa vuodessa ja juurikasvun värjäys n. kahden kuukauden välein.

Vierailija

Käyn kampaajalla yleensä kerran vuodessa, aina ulkomailla. Tänä vuonna kävin Latviassa leikkaamassa ja värjäämässä hiukset. Se on siellä edullisempaa, ja lopputulos on aina sellainen kuin toivoinkin. Hintaan sisältyy myös kahvi tai tee.

Vierailija

Muutaman kerran vuodessa. Silloin kun teen jotain radikaalimpaa hiuksille,kokonaan uusi väri tai leikkaus siis. Muuten sitten ylläpidän sitä kotona värjäilemällä ja leikkaamalla.

Vierailija

Käyn kampaajalla oikeastaan aika harvoin, yleensä silloin, kun siltä tuntuu. Tai viimeistään silloin, kun tukkapehko alkaa näyttämään räjähtäneeltä. Hiuksiani en värjää, en enää. Mulla on nyt oma väri päässä, ja hiukseni ovat nyt paljon parempikuntoiset. Minäkun olen nyt sitämieltä, jotta jokaisella sopii kaikista parhaiten se oma hiusväri. :)

Vierailija

Käyn kampaajalla yleensä noin 3 kertaa vuodessa. Yleensä silloin värjätään sekä leikataan tai vain ohennetaan. Jos ei ole varaa sillä hetkellä kampaajalle, niin teen sen itse.  Ehkä noin 3 kk välein. Koetan venyttää hiusten värjäystä, kunnes juurista on kasvanut 3-5 cm, ennenkuin värjätään taas. 2 v sitten leikattu latvat kuumilla saksilla, viikko sitten kävin taas leikauttamassa kuumilla saksilla, latvat olivat yhä terveet. "Vanhat" ohennetut leikattiin pois, niin tukka on taas siistimmän ja tasaisemman näköiset.  ;)

Vierailija

Käyn kampaajalla noin 2-3 kuukauden välein ja joka kerta sekä värjätään että leikataan siistimmäksi. Itse rakastan kampaajalla käyntiä, sillä kampaajani on ihana ja lähden sieltä aina hymyssä suin! :)

Vierailija

Hiuksia leikkauttamassa käyn kerran vuodessa. Juurikasvun joudun värjäämään n. kuukauden välein pois, koska mulla kasvaa todella hurjaa vauhtia tukka.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat