Seksi loppui suhteesta ennen kuin alkoikaan?

Seuraa 
Liittynyt16.1.2012

Tuntuu, että jatkuvasti saa lukea tilanteista joissa vilkkaasti alkanut seksielämä tyrehtyy ajan myötä ja parhaimmillaan loppuu kokonaan. Meillä tilanne on kuitenkin vähän eri, nimittäin seksielämä loppui ennen kuin ehti edes alkaa. Itse olen 22-vuotias nainen ja mies kahdeksan vuotta vanhempi, yhdessä ollaan oltu vajaa vuosi ja siitä asuttu saman katon alla nyt kolme kuukautta.

Suhteen alussa mies teki ensimmäisen aloitteen seksin suhteen ja minä tietysti olin innoissani mukana, vaan eihän siitä mitään silloin tullut. Mies sai kyllä erektion, mutta se katosi melkein yhtä nopeasti kuin oli tullutkin ja päädyttiin vain pussailemaan ja koskettelemaan. Kovasti yritin vakuuttaa, että tykkäsin kuitenkin, enkä koskaan kuittaillut aiheesta tai mitään. Viikkoa myöhemmin tein itse aloitteen ja samahan siinä silloinkin toistui. Lopulta mies sanoi, että antaa olla ja mennään nukkumaan - ja se olikin sitten viimeinen kerta, kun meillä on edes yritetty harrastaa seksiä.

Olen yrittänyt säännöllisesti tehdä aloitetta, mutta mies torjuu ne joka kerta heti alkuunsa eikä suostu enää edes suutelemaan, vaan korkeintaan antaa yhden tai kaksi (suljetuin huulin) annettua suukkoa ja työntää sitten pois läheltään, jos yritän jatkaa. Kosketteluyritykset mies myös kieltää halaamista lukuun ottamatta, ja kun satunnaisesti kyläillessä päästään saunassa käymään, jättää mies aina reilun metrin välin minuun ja häipyy sitten nopeasti suihkuun ja siitä suoraan pukeutumaan, ihan kuin ei edes haluaisi nähdä minua alastomana.

Tämä on oikeasti sietämätöntä. Olen yrittänyt nostaa asian puheeksi, mutta mies joko sanoo, ettei halua puhua asiasta, tai vaihtaa heti aihetta. Kovasti se väittää kuitenkin rakastavansa minua, kertoo päivittäin kuinka kaunis olen ja puhuu yhteisestä tulevaisuudesta, seksi tai mikään muu parisuhteeseen normaalisti kuuluva intiimiys ei vaan tunnu kiinnostavan. Syyllistän asiasta jatkuvasti itseäni, sillä tiedän olevani kokeneempi osapuoli asiassa (sen verran olen kyennyt arvailemaan, sillä mieshän ei mitään suostu myöntämään tai puhumaan) ja pelkään tehneeni/tekeväni jotain väärin aina vainoharhaisuuteen asti. Heti jos mies työntää nykyään pois, alan miettiä haisenko pahalta, näytänkö rumalta, olenko liian takertuvainen, nalkutanko liikaa, enkö ole tarpeeksi seksikäs ym... On sitä vaan kaikille aikaisemmille miehille tullut kelvattua enemmän kuin hyvin, se lohduttaa vähän.

Onko ketään samanlaisessa tilanteessa olevaa/ollutta? Miten olette saaneet asian nostettua esille, kun toista osapuolta ei kiinnosta puhua, vai oletteko löytäneet jotain muita ratkaisuja? Vinkkejä, vertaistukea ym. kaipaisin.

Kommentit (2)

Minnapa
Seuraa 
Liittynyt19.6.2013

Voihan olla mahdollista, että miehesi vain on aseksualli, tai ei muuten vain oikein välitä seksistä, läheisyydestä yms. Mutta aseksuaalilta tuo enemmän kuulostaa. Eli jos et itse tykkää tilanteesta, eikä mies tosiaan halua sitä läheisyyttä, seksiä, tms. niin kannattaa miettiä haluaako sellaiseen suhteeseen jäädä.

eikukaan
Seuraa 
Liittynyt12.12.2013

Tuli heti mieleen salkkareista se homo Kalle, joka seurusteli vähän aikaa naisen kanssa... Mutta en nyt väitä, että sun miehesi homo olisi, onhan niitä semmosia miehiäkin, jotka ei seksistä niin välitä.. Kannattaa vaan jotenkin yrittää puhua! Tsemppiä.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat