Luottotiedot. Auttakaa.

Vierailija

Hei! Mulla on nyt yks ongelma, johon en tarvii siis mitään saarnaa vaan apu ois jees. Oon tilannut nellyltä muutaman vaatteen ja jättänyt maksamatta. Siis postiennakolla. Laskussa ei lue mitään eräpäivää, tai ei ole tullut mitään muistutuksia. Nyt vaa havahduin, et en halua et mun luottotiedot lähtee ja haluan maksaa nää laskut,mut oon hävittänyt ne. Pelkään vaa et ne laskut on jo mennyt isommiksi. Mut mistä nään tän? Ja mitä voin tehdä :o Koska ei oo tullut mitään muistutuksia, et maksa tämä lasku tms. Milloin ne laittaa tämmöset ja millon ne luottotiedot voi lähteä? Sekava viesti, mut tarttis apua tietävältä :(

Kommentit (2)

Vierailija

Soitat sinne mistä olet vaatteesi tilannut ja ne antaa sitten tilinumeron minne maksat, älä huoli ei ne luottotiedot lähde jos kerran on laskun jättänyt maksamatta (ellei se sitten pidemmän aikaan ole ollut maksamatta) , luultavasti on vain noussut vaatteidesi hinta erääntyneistä laskuista. 

Vierailija

JOs olet postiennakolla tilannut. Niin samalla kun haet pakettisi postista niin maksat sen. Siksi laskulla ei lue mitään koska se on jo maksettu! Postin moka jos ei veloita postiennakkoa ja saat tuotteet ilmaiseksi. niin helppoa ja yksin kertaista. Mutta jos olisit tilannut vaikka laskulla, niin huomaisit kyllä kun alkaisi tulla muistutus laskuja.,

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat