mitä tehdä?

Seuraa 
Liittynyt9.9.2013

Aloin kesällä tapailla erään jätkän kanssa. Alussa hän oli meistä selvästi se aktiivisempi osapuoli. Laitteli viestejä pitkin päivää ja oli kaikin tavoin ihana ja huomaavainen. Asumme eri kaupungeissa, joten emme näe usein. Heti parin kuukauden tapailun jälkeen aloin huomata, että hän alkoi hiipua kaukaisemmaksi. Olen tehnyt kaikkeni pitääkseni hänet lähellä, mutta tuntuu kuin mikään ei enää riitä. Hän tuntuu nykyään hyvin etäiseltä. Olen yrittänyt puhua hänelle siitä, että jollei häntä kiinnosta enää, juttumme olisi paras pistää poikki, mutta hän väittää, että on yhä kiinnostunut ja haluaa olla kanssani, mutta ei ole tällä hetkellä valmis mihinkään vakavaan. Se on ymmärrettävää, sillä hänellä oli vaikea suhde ennen minua, mutta sen loppumisesta on jo pitkä aika.

En enää kestä epätietoisuutta hänen tunteistaan ja sanojen ja tekojen ristiriitoja, mutta en kykene pistämään poikki hänen kanssaan. Aina kun yritän, hän onnistuu ylipuhumaan minut jatkamaan tätä säätöämme. Olen nykyään todella hajalla, enkä enää tiedä yhtään, mitä tehdä.

Kommentit (0)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat