Onko tämä ihan outoa?

Seuraa 
Liittynyt24.11.2013

En tykkää yhtään kun poikaystäväni runkkaa. Tulee sellainen olo etten riitä. Loukkaannun aina. Mitä mieltä te olette?

Kommentit (6)

Minnapa
Seuraa 
Liittynyt19.6.2013

Loukkaannut tuon tekstin perusteella täysin turhasta. Normaali itsetyydytys on vain normaalia, sitä harrastaa melkein jokainen ihminen, eikä siinä ole kyse siitä, ettei se toinen riitä. Itsetyydytys on jokaisen oikeus.

Sitten jos se toinen itsetyydyttää päivittäin useita kertoja, eikä harrasta puolisonsa kanssa seksiä, niin sitten huolestuisin asiasta. Silloin kaikki ei ole OK.

heheh0h0
Seuraa 
Liittynyt18.4.2013

En myöskään jossain vaiheessa tykännyt poikaystäväni runkkauksesta ja se herätti minussa samoja tuntemuksia kuin sinussa. Sisimmässäni kuitenkin tiesin, että asia on niin kuin Minnapa sen sanoi, ja siksi minua todella ärsytti omat negatiiviset ajatukseni siitä!! Poikaystäväni halusi myös minun kanssani seksiä, eikä runkannut usein, eli kaikki oli ok! En vain voinut mitään ajatuksilleni :(

Minulla on ollut ongelmia saada orgasmi, enkä ole sitä itse sormettaessani saanut. Tuntuu että olen osittain siis myös kateellinen, koska en osaa tuottaa itselleni nautintoa niinkuin poikaystäväni tuottaa itselleen. Ennen kuin aloimme seurustella en myöskään ollut harrastanut itsetyydytystä, joten ehkä senkin takia on vaikeaa ymmärtää toisen itsetyydytyksen tarvetta, koska minulla sellaista ei ole :D

Kuinka usein poikaystäväsi sitten runkkaa? Ja haluaako hän seksiä sinun kanssani?

Antiloper
Seuraa 
Liittynyt24.11.2013
heheh0h0

En myöskään jossain vaiheessa tykännyt poikaystäväni runkkauksesta ja se herätti minussa samoja tuntemuksia kuin sinussa. Sisimmässäni kuitenkin tiesin, että asia on niin kuin Minnapa sen sanoi, ja siksi minua todella ärsytti omat negatiiviset ajatukseni siitä!! Poikaystäväni halusi myös minun kanssani seksiä, eikä runkannut usein, eli kaikki oli ok! En vain voinut mitään ajatuksilleni :(

Minulla on ollut ongelmia saada orgasmi, enkä ole sitä itse sormettaessani saanut. Tuntuu että olen osittain siis myös kateellinen, koska en osaa tuottaa itselleni nautintoa niinkuin poikaystäväni tuottaa itselleen. Ennen kuin aloimme seurustella en myöskään ollut harrastanut itsetyydytystä, joten ehkä senkin takia on vaikeaa ymmärtää toisen itsetyydytyksen tarvetta, koska minulla sellaista ei ole :D

Kuinka usein poikaystäväsi sitten runkkaa? Ja haluaako hän seksiä sinun kanssani?

Haluaa onneksi. Ja hänä sanoikin että ei ole pitkään aikaan sitte tehnyt, mutta kuulemma pitää olla omaakin kivaa. Itse olen joskus pari vuotta sitten harrastanut itsetyydytystä, kun minulla ei silloin ollut kumppania. Mutta en vain pysty ymmärtämään, miten sitä ei voi lopettaa.

Minnapa
Seuraa 
Liittynyt19.6.2013
Antiloper

Haluaa onneksi. Ja hänä sanoikin että ei ole pitkään aikaan sitte tehnyt, mutta kuulemma pitää olla omaakin kivaa. Itse olen joskus pari vuotta sitten harrastanut itsetyydytystä, kun minulla ei silloin ollut kumppania. Mutta en vain pysty ymmärtämään, miten sitä ei voi lopettaa.

Miksi se pitäisi lopettaa? Itsetyydytys on jokaisen etuoikeus, jotain kivaa mihin uppoutua joskus yksin ja unelmoida. Tai jos haluttaa ja toinen ei vain ole paikalla. Itsetyydytys on normaali tarve. Vaikka on parisuhteessa, ei kaikkea tarvitse tehdä kaksin.

Miksi sinun pitää pakottaa miehesi lopettamaan itsetyydytys?

Shhh
Seuraa 
Liittynyt10.6.2012

Suuri seksikysely -ketjussa kerrot että et masturboi mutta et myöskään saa orgasmia. Olisiko sinunkin siis syytä kokeilla? Jos et itse osaa pitää kivaa yksinäsi en ymmärrä miksi se pitäisi poikaystävältäsi kieltää. Täysin normaalia harrastaa käsitöitä eikä sitä oikein voi verrata seksiin toisen kanssa. Toisin sanoen ne eivät sulje toisiaan pois tai korvaa toinen toistaan.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat