Kahden miehen loukussa.

Seuraa 
Liittynyt16.11.2013

Moikka!!

tarvitsisin vähän apua ja teidän mielipidettä asiaan..

Eli... olen ihastunut kahteen mieheen yhtäaikaa! tykkään kummastakin ihan mielettömäästi ja olen ihan varma että molemmat pojat tykkäävät minusta!!

olen ollut tämän toisen pojan kanssa ulkona ja illan päätteeksi suutelimme.. meillä meni ja synkkas todella hyvin.. olen tämän pojan kanssa saman ikäinen ja pidämme yhteyttä päivittäin..

Toinen on minua 6 vuotta vanhempi ja olemme tavanneet muutaman kerran ja meilläkin meni ja synkkasi tosi hyvin.. tämän kanssa ei ole tapahtunut mitään sen kummempaa.. olemme vain jutelleet..

mitä minun pitäisi mielestänne tehdä..

tykkään molemmista todella paljon ja olen miettinyt kummankin hyviä ja huonoja puolia..

pelkään että jos alan seurustelemaan jommankumman kanssa niin loukkaan toisen tunteita ja hänestä voi pian tuntua että olen vaan käyttänyt häntä hyväksi tai jotain muuta sellaista.. MITÄ MINUN PITÄISI TEHDÄ??!! :(

Kommentit (1)

Minnapa
Seuraa 
Liittynyt19.6.2013

Jos kummankaan kanssa et seurustele, niin voithan jatkaa jutustelua molempien kanssa. Mutta kyllähän se kannataisi päättää, että kumpi ois itsesi mielestä se kivempi romanttisessa mielessä, ja keskitty hänen kanssa sellaiseen. Toisen kanssa voit sitten jäädä kaveri-tasolle.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat