Uusia ystäviä Helsinki/Vantaa :)

Vierailija

Moikka!
Olen 23-vuotias tyttö ja muuttanut pk-seudulle pari vuotta sitten. Haluaisin tutustua uusiin ihmisiin ja saada uusia ystäviä. Olen sosiaalinen, iloinen, positiivinen luonteeltani. En kuitenkaan mikään lukutoukka vaan enemmän menevän oloinen tyttö :D Haluaisin saada juttuseuraa saman henkisistä ihmisistä. Olen seurustellut muutaman vuoden ja siinä ajassa osa ystävistä on jäänyt matkanvarrella pois, ikäväkyllä. Haluaisin löytää uudestaan ns. "parhaan ystävän", jonka kanssa voisi jakaa kaiken. Sellaisen, joka haluaa jutella muustakin kuin pieleen menneistä suhteista. :) Kiitos vastauksista jo etukäteen! Laittakaa e-maili osoitteita niin ollaan yhteydessä. /Ansku

Kommentit (3)

Vierailija

Moikka mulla ihan sama tilanne ja kuulostat aika samalta ku mä hah :D seurustellu kohta 3 vuotta ja sellasta parasta kaveria kaipais :) asun lähellä Vantaan rajaa. Kesällä 21 v täytän, samaha se onko 20 vai 25 nuoria kuitenki :P Laita hei meilii ni jutellaa lisää: flickanen@hotmail.com .

Vierailija

Moikka moi, yks kohta 22 wee täällä kans ja itse asustellut kohta vuoden PK- seudulla ja vanhat kaverit on siinä rytäkässä jäänyt vähän muille maille (muihin kaupunkeihin muuttaneet kuten minäkin).

Jonkin verran ihmisiin tutustunut, mutta sellainen pysyvä kaveripiiri hakusessa vielä =)

Saa laittaa meiliä tännekin : mustikkamaito@hotmail.com

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat