Kavereita pk-seudulta 22-25 :)

Vierailija

Heippa:)

Olen positiivinen ja mukava 23v nainen Helsingistä. Tykkään viettää aikaa kavereiden kanssa kahvilla/syömässä/elokuvissa käyden tai vaikkapa urheilun merkeissä :) Ystävät ovat minulle tärkeitä ja haluaisinkin tutustua lisää uusiin ihaniin ihmisiin . Jos olet positiivinen ja sosiaalinen suht samanikäinen tyttö, tutustuisin mielelläni :) Laitatko ketjuun s-postisi ja vähän itsestäsi niin laitan sinulle viestiä:)

Kommentit (5)

Vierailija
Vierailija

Olen positiivinen ja mukava 23v nainen Helsingistä. Tykkään viettää aikaa kavereiden kanssa kahvilla/syömässä/elokuvissa käyden tai vaikkapa urheilun merkeissä :) Ystävät ovat minulle tärkeitä ja haluaisinkin tutustua lisää uusiin ihaniin ihmisiin . Jos olet positiivinen ja sosiaalinen suht samanikäinen tyttö, tutustuisin mielelläni :) Laitatko ketjuun s-postisi ja vähän itsestäsi niin laitan sinulle viestiä:)

Vierailija

Moikka!

Olisi kiva tutustua. Olen myös 23-vuotias tyttö ja neljä vuotta sitten muuttanut Helsinkiin. Olisi kiva tutustua uusiin ihmisiin ja saada uusia ystäviä. :) Laitatko minulle sähköpostia mikäli haluat jutella lisää a.pauliina@luukku.com.

/Ansku

Vierailija
Vierailija

Moi! 

Tunnistin itseni viestistäsi ja olisi mukava tutustua :) Olen 22- vuotias nainen, ja muutin keväällä pohjoisesta Espooseen. Tällä hetkellä asun kuitenkin Helsingissä. Nyt viettelen "kesälomaa" ja olisi mukava löytää kavereita joiden kanssa viettää aikaa. Työskentelen ravintola-alalla ja puoli vuotta on hurahtanut ihan huomaamatta töissä! En tunne montaakaan ihmistä pääkaupunkiseudulta, joten olisi ihana tutustua uusiin ihmisiin :) Tässä sähköpostini, minnimuru51@gmail.com

Vierailija

Heippa!
Huomasin että etsit uusia kavereita, niin minäkin! :) Oon 23-
vuotias nuori nainen, asustelen tällä hetkellä itä-helsingissä. Luonteeltani 
oon rento, sosiaalinen ja kaikkien kanssa toimeen tuleva. Mut on välillä vähän 
turhankin helppo puhua mukaan tekemisiin, ex-tempore reissut on just parhaita. 
:) Tykkään myös matkustella, laittaa ruokaa, käydä shoppailemassa, leffassa 
jne. mitä nyt ikinä keksiikään. Posti; karkkiss@suomi24.fi

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat