Hesburger työpaikkana, kertokaa kokemuksi!

Seuraa 
Liittynyt11.11.2013

Eli siiis oon juuri täyttänyt 18-vuotta ja aika hommata työpaikka. Oon laittanut hakemuksia menemään jokasuuntaan, ja pari hutiakin löytyy eli haastatteluissa käyty mutta mitään ei oo kuulunut kuukauteen. Noh, sitten tärppäs ja pääsin Hesburgeriin, ja pitäis mennä tälläviikolla kirjottamaan sopimus. Mä opiskelen, ja asun kotona eli palkalla ei sinänsä oo väliä, pääasia että saa jotain. Mut kertokaa mulle nyt hyviä ja huonoja puolia siitä itse TYÖSTÄ :)

Kommentit (6)

Vierailija

Itse olen työskennellyt Hesellä jonkin aikaa, eikä kauheasti positiivista kerrottavaa ole. Pomo ja työkaverit kohtelevat kuin koiraa.. Taukoja ei saa pitää kuin pari minuuttia. Palkka on huono. Asiakkaat hirveitä suurin osa. Työ on todella nopeatempoista ja stressaavaa. Sinun pitää oppia kaikki nopeasti ja osata reseptit ulkoa. Ainoa palaute mitä saa on negatiivista. Useissa Heseissä työporukka on hyvin sisäänpäin kääntynyttä keskenään.. Kaikki silti haukkuvat toisiaan seläntakana.. Että sinuna miettisin vielä mihin olet itseäsi laittamassa!

Minnapa
Seuraa 
Liittynyt19.6.2013

Ethän sä nyt yhden työpaikan perusteella voi kaikkia Hesejä tuomita? Ihmiset on kuitenkin erilaisia, joten ei kaikissa paikoissa voi olla vaan huonoja työkavereita ja pomoja. Jos tauot ovat vain pari minuuttia, niin se taas on laitonta eikä sellaista saa hyväksyä.

Itse neuvoisin vain rohkeesti kokeilemaan, ja jos osoittautuu hyväksi paikaksi niin loistavaa, ja jos ei niin aina voi jättää työpaikan. Yleensä vielä on se tietyn mittainen koejakso, jolloin voit irtisanoutua ja lopettaa hommat heti samana päivänä.

Vierailija

käyppä lukemassa muita heseen liittyviä keskusteluita ja totea sen jälkeen että kaikissa paikoissa se touhu on melko samanlaista.. myös muut ihmiset kertoneet ihan henk koht. kun ovat olleet muissa heseissä töissä.. valitettavaa mutta totta !

Vierailija

Itse olen ollu hesellä n. 3 vuotta töissä, tosin en enää vuoteen. Olen ollut eri Hesburgereissa, ja kaikissa niissä on ollut aivan erilainen työilmapiiri. Työ on välillä todella stressaavaa ja hektistä, mutta oikealla aseenteella kaikista tilanteista selviää. Se on totta, että aina hyvää palautetta ei saa, mutta itse ainakin voin ylpeänä sanoa olevani hyvä asiakaspalvelija, ja (aina) pyrkinyt palvelemaan asiakkaita ystävällisesti ja hymy huulella. Tämä huomataan myös asiakkaiden keskuudessa sekä työkavereiden- ja esimiestasolla. Taot voivat ruuhkapäivinä olla minimaaliset, mutta sitten on niitäkin päiviä, jolloin on enemmän aikaa hengähtää ja asiakkaita vähemmän. Kaikille työ ei sovi, joten rohkeasti kokeilemaan onko itsestä siihen. Työporukka vaikuttaa myös hirveästi siihen :)

Vierailija

Ïhan surkea paikka! Olen ollut vähän aikaa töissä Hesburgerissä ja ilmapiiri on ihan surkea. Työntekijät puhuvat pahaa toisistaan ja kukaan ei oikein juttele mitään. Kaikki ovat ihan vmäisiä.

Jou

Silloin joskus olin siellä töissä. Muuten ihan mukinmenevää työtä, jos vain asennetta riitti ja osasi hoitaa ne hankalatkin asiakkaat hyvin. Siitä en oikein tykännyt kun ei voinut oikein koskaan pitää kunnon taukoja. Tauko toki oli palkallinen, mutta siinä oli se edellytys, että jos asiakkaita tulee, niin joudut keskeyttämään taukosi ja tulet auttamaan. Henkilökuntaa siis aina se minimi talossa ja lähes koskaan ei saanut syödä rauhassa tai sitten pistelit kylmää safkaa poskeen kiireen loputtua. Isommissa paikoissa oli sentään jotain järkeä, kun henkilökuntaa oli tarpeeksi ja ehti syömäänkin. Uraksi en tätä suosittele kenellekään, korkeintaan opintojen aikana jotain lisätienestiä tästä voi hankkia.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat