Ystäviä Jyväskylästä

Vierailija

Heippa!

Muutin juuri Jyväskylään töiden perässä joten olen uusi henkilö täällä ja etsin uusia ystäviä täältä :) Olen 22- vuotias tyttö joka harrastaa liikuntaa,shoppailua,matkustelua,kahviloissa istuskelua,juhlimista ( TYTTÖJENILLAT) otahan yhteyttä täällä mikäli sinulla sama tilanne ja haluat tutustua! kerätään vaikka porukka kasaan.

Kommentit (10)

Vierailija

Moikka! Luin viestisi ja mulla on hieman sama tilanne, muutin jyväskylään opiskelujen perässä nyt syksyllä ja uusia piirejä/ ystäviä ei täältä vielä turhan paljoa ole ja tuntuu, että yliopistosta niitä ei kauhean helposti pysty rakentamaan massaluentojen takia...Pidän urheilusta, tyttöjeniltojen järjestelystä, matkustelu, festarit kaiken hauskan keksiminen on aina kivaa! Viihdyn mielelläni myös isommassa porukassa :)

[/quote]

Vierailija

Heissan! Luin teidän viestit ja oon vähän samassa tilanteessa. Oon kyllä asunut Jyväskylässä jonkun aikaa jo mutta nyt on moni kaveri muuttanut pois täältä.. Ite oon 22-vuotias ja pidän urheilusta, kahvittelusta, shoppailusta ym. Olis kiva tutustua teihin! :) Olisko teillä antaa yhteystietoja? :)

Vierailija

Itellä on myös sama juttu, muutin Jyväskylään takaisin mutta kavereita on muuttanut pois tai muuten elämäntilanteet muuttuneet. Ite oon siis 23-vuotias ja tykkään lenkkeillä, lukea, kahvittelusta, kierrellä kaupoilla ja harrastan tankotanssia. :) hihkaiskaa jos haluatte tietää lisää tms tai jos kerätään vaikka porukkaa kasaan! Olisi mukava tutustua uusiin ihmisiin :) -Inna

Vierailija

heido! mää oon ton viestin 2 lähettäjä ja ite oon 19, et parikymppisiäni odottelen, mut jos ikäero ei teille oo ongelma, nii oisko vaik sähköpostei tai jotain missä voitais vaikka sopia kahvittelusta yms jos kiinnostais! :)

Vierailija

Moi! Mä oon asunut Jyväskylässä noin vuoden verran (muutin miehen perässä), mutta en ole vielä tutustunut uusiin ihmisiin, koska olen kotiäiti ja kaikki aika menee lapsenhoitoon. Nyt kaipaisin vähän uusia kavereita. Olen 23-vuotias

Vierailija

täällä myös! :) 24vuotias vuosi sitten Jyväskylään muuttanut tyttö. Todella hankala saada ystäviä/kavereita ilman työ- tai koulupaikkaa. olen ihan tavallinen shoppailusta, leffoista ja ihan vaan hengailusta nauttiva tyttö. 

Vierailija

Hei kaikki! Oon 21-vuotias tyttö ja muutin vuosi sitten opiskelujeni perässä Jyväskylään. Vapaa-ajallani tykkään matkustella, urheilla, shoppailla ja ihan vaan hengailla. Kaipaisin kahvittelu-/lenkkeily-/juttuseuraa suunnilleen samanikäisistä ja samanhenkisistä naisenaluista täältä Jyväskylästä :) pistäppä viestiä tulemaan jos kiinnostaa tutustua: jentza_(at)hotmail.com

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat