Mahiksia, että mies pettää?

Seuraa 
Liittynyt10.11.2013

Noh, sen kummempia taustoja kertomatta voisinkin listata muutamia asioita, jotka ovat viime aikoina kiinnittäneet huomioni. Olemme molemmat 21-vuotiaita (elämme kaukosuhteessa, välimatkaa noin 250km, emmekä siis näe kovin usein) ja hyvällä omatunnolla voin sanoa, että olen luottanut mieheeni enemmän kuin kehenkään muuhun, enkä voisi ikinä uskoa, että hän tekisi minulle jotain pahaa... Mutta äskettäin mulle on vaan tullut vahva tunne, ettei kaikki ole hyvin, eikä se lukuisista riidoista huolimatta ole laantunut.

-jos miehen puhelimeen tulee viesti yhdessä ollessamme, hän ei ikinä katso sitä. Joko se on sähköposti, tai äidiltä tullut viesti, tai hän ei muuten halua katsoa sitä, koska haluaa keskittyä muhun
-autosta löytynyt erivärisiä hiuksia, esinahan välistä myös. Mies on jopa itse tokaissut, että kyseisiä hiuksia löyty vähän väliä myös tämän paidasta, eikä kuulemma tiedä kenen päästä ne ovat... Tuulen kuljettamia kaiketi
-hän on kovin mustasukkainen, eikä pidä siitä, että olen tekemisissä miespuolisten kavereideni kanssa
-alati kasvavat rakkaudentunnustukset, jotka tosin haalenevat välillä
-hän on muokannut itsestään suhteemme alussa täydellisen; hän oli kuin puolijumala, jossa oli kaikki niin täydellistä.... Väitti, moraalien ja arvojen olevan korkealla (ei esim. pidä ajatuksesta kännissä panemisesta eikä sellaista ole tehnyt, paitsi että tosiaan jonkun aikaa sitten on paljastunut tämmöinenkin tapahtuma...)
-ollut pitkään tekemisissä kännipanonsa kanssa, kerran halasi tätä nokkani edessä (katkaisi omien sanojensa mukaan välit, mutta aivan sattumalta tietää kyseisen naisen muuttaneen samaan kaupunkiin...)
-....mutta minulle tosin hakkuu miten ärsyttävä ja ikävä tuo nainen on
-jäänyt muutenkin muutamista valheista kiinni, jotka eivät edes kovin suuria olleet... Mutta miten voi olla rehellinen ison asian suhteen jos ei voi paljastaa edes pieniä?
-kun kirjoittaa viestiä puhelimella, lopettaa sen heti ja näyttää siltä kuin mitään ei olisi tapahtunut
-ei kuitenkaan erityisesti piilottele puhelintaan ja antaa minunkin käyttää sitä
-lompakkoaan tosin ei mielellään näppeihini anna
-kyyläilee muita naisia läsnäollessani kun silmä välttää ja väittää etteivät sellaiset hienohelmat kiinnosta, vaikka juuri niitä tapitetaan ja juuri sellaista ollaan pantu. 
-kun kerron epäilyistäni (enkä edes hyökkäävästi), mies suutahtaa, vauhkoontuu, hermostuu ja joskus jopa huutaa; väittää että joutuu paniikkiin koska pelkää että minä lähden (?)
-on jopa sanonut, että olen vainohrhainen ja keksin kaiken omasta päästäni
-jos kysyn jonkun kysymyksen aiheeseen liittyen, mies toistaa kysymyksen, miettii hetken ja vastaa välillä ontuvastikin (jutellaan usein puhelimessa kaukosuhteen vuoksi)
-kesken riitaamme syyllistää minua, että minä muka petän kun kokoajan epäilen semmoisia ("miksi minä pettäisin muka, itse taidat kun epäilet!")
-välillä on keskustelujen aikana kylmä kuin kivi, "ylinauraa" ivallisesti juttujeni päälle kun taas jossain välissä purskahtaa itkemään, että mitä hän on muka tehnyt että epäilen ja että pelkää minun jättävän
-joskus haluaa lopettaa keskustelun, koska "väsyttää kun oon taas jumalauta tehny pitkää päivää enkä jaksa kuunnella tommosta!"

-lähestulkoon yliaktiivinen sängyssä, kun ennen oli melkolailla normaali. Uusia asentoja ja temppuja osaa, otteet ovat varmat kuin mitkäkin vaikka väittää että on kokeillut niitä kanssani ekaa kertaa... Eihän luistelemaankaan opi katselemalla taitoluistelunäytöksiä, vaan vasta sitten kun sitä itse kokeilee muutaman kerran, eikö?
-itsetunto kuulemma pohjamudissa mutta sängyssä taas itsetunnon multihuipentuma? Mikä menee vikaan...
-pari kertaa on sängyssäkin tuntunut, että hän koskee jotenkin eritavalla kuin ennen... Muutaman kerran tullut selittämättömän käytetty olo, enkä tiedä miksi. 
-tuntuu ettei hän arvosta minua ja pitää olemassaoloani itsestäänselvyytenä
-hänellä oli yhteen aikaan ns. pienimuotoinen "masennuskausi", jolloin hän oli hiukan ärtyisä ja allapäin. Sitten taas mieliala muuttui radikaalisti, kehuja sateli ja aina kun puhuimme puhelimessa, miekkonen kuulosti hilpeältä ja iloiselta, ja selitti kauhealla listauksella mitä kaikkea on päivän aikana tehnyt, ehkä vähän oudonkin tarkasti. Maha on herralla ollu usein sekaisin ja monet yöt on kuulemma nukkunut huonosti. Jostain olen lukenut, että tämäkin voi olla jokin vinkkeli? Työstressistä tuskin on kamalasti kyse, kun ei ammatti stressaavin mahdollinen kuitenkaan ole....
-ja muitakin juttuja on, ei vaan kaikkea tuu mieleen :/ laittelen niitä lisää jos muistuu mieleen!

En siis väitä, että mies pettäisi tai muutakaan, mutta olen hiukan hämmentynyt, kun tuntuu tältä :( kyse on siis ensimmäisestä vakavasta suhteestani, enkä oikein tiedä miten näiden asioiden kanssa toimitaan.... Ja korostan vielä sitä, etten olisi varmaan ikinä alkanut epäilemään mitään, jos hän ei olisi antanut itsestään ymmärtää niin! Minkä minä sille voin, että hänen käytöksensä herättää pientä epäilyä, ja vaikeinta tässä on tämä kaukosuhde, kun ei voi nähdä toisen liikkeitä ja eleitä.. Nyt jooko asiallista kommenttia kehiin, ei dissaamista tai muutakaan. Jos olen täysin vainoharhainen idiootti niin sitten hakeudun hoitoon, mutta voiko kaikki olla muka sattumaa? Kaikki kohdat eivät siis varmastikaan viittaa pettämiseen, vaan kertovat lähinnä taustatietoo..

Sivut

Kommentit (17)

Sleeping swan
Seuraa 
Liittynyt10.11.2013

ei hemmetti :( en usko et toi mun miekkonen mitenkään sattumalta noin käyttäytyy, jos kerta sunkin miehes on ajatunut petoksen tielle med nuo käyttäytymismerkit :/ damn, miten sait sen selville? jos siis saan kysyä, en haluu olla tunkeileva jos asia on arka :c

Minnapa
Seuraa 
Liittynyt19.6.2013

Itsestäni moni noista kohdista ei ole mitenkään.. kummallisia. Voihan olla, että nuo nyt tarkoittavat, että miehesi pettää, mutta ne voivat tarkoittaa vaikka mitä muutakin. Voiko olla, että olet nyt vainoharhainen turhasta? Kannattaisiko yrittää keskustella miehen kanssa hänen käytökseen ilman, että sanot, että kuulostaa siltä kuin hän pettäisi?

Yksi kohta varsinkin kiinnitti huomion: jos hän antaa käyttää puhelintaan, ja sinne tulee nykyään niin tekstiviestit, s-postit yms, niin tuskinpa pettää..

unikuutio
Seuraa 
Liittynyt11.11.2013

no siis asia paljastui kerran kun mies oli kotosalla juomassa kaverinsa kanssa ja unohti puhelimensa meidän makkariin, siihen tuli viesti oudosta numerosta...ja aamulla kysyin asiasta, mies meni heti sen jälkeen hiljaseks ja monta tuntia sain tivata asiaa ennen kuin hän paljasti että se oli yhden edellisen hoitonsa numero, siitäpä sitten luottamus karisi miinuksen puolelle.

Sleeping swan
Seuraa 
Liittynyt10.11.2013
Minnapa

Itsestäni moni noista kohdista ei ole mitenkään.. kummallisia. Voihan olla, että nuo nyt tarkoittavat, että miehesi pettää, mutta ne voivat tarkoittaa vaikka mitä muutakin. Voiko olla, että olet nyt vainoharhainen turhasta? Kannattaisiko yrittää keskustella miehen kanssa hänen käytökseen ilman, että sanot, että kuulostaa siltä kuin hän pettäisi?

Yksi kohta varsinkin kiinnitti huomion: jos hän antaa käyttää puhelintaan, ja sinne tulee nykyään niin tekstiviestit, s-postit yms, niin tuskinpa pettää..

Joo, kyllähän tuo kuulostaa oudolta, mutta jos kertoisin tarkemmin kaikki taustat, saattaisit ehkä ymmärtää tän "huolen" vähän paremmin... Ja tunnen mieheni, hän on kova valehtelemaan...

Sleeping swan
Seuraa 
Liittynyt10.11.2013
unikuutio

no siis asia paljastui kerran kun mies oli kotosalla juomassa kaverinsa kanssa ja unohti puhelimensa meidän makkariin, siihen tuli viesti oudosta numerosta...ja aamulla kysyin asiasta, mies meni heti sen jälkeen hiljaseks ja monta tuntia sain tivata asiaa ennen kuin hän paljasti että se oli yhden edellisen hoitonsa numero, siitäpä sitten luottamus karisi miinuksen puolelle.

No hyvä että paljastui lopulta :// epäiliksä sun miestä aikasemmin jostain vai tuliks toi kaikki ihan puskista?

Sunqueen
Seuraa 
Liittynyt11.10.2011

Noista muista kohdista en lähtisi epäilemään pettämistä, mutta että tuntemattomia hiuksia esinahan välissä :/ En tuohon osaa mitään loogista selitystä keksiä, varsinkaan kun mies väittää, ettei tiedä kenen ne on. Eihän sinne voi hiuksia tulla, ellei nuku jonkun sängyssä tai muuten ole intiimisti tekemisissä jonkun kanssa. Jos hän itse osaisi kertoa mistä tulevat, niin eihän siinä mitään, mutta kun väittää ettei tiedä, niin on kyllä erittäin epäilyttävää.

Ei tuossa oikein voi olla epäilemättä pettämistä. Sitten jos vielä mies muutenkin on kova valehtelemaan, niin eihän sellaiseen voi luottaa. Itse en kestäisi tuollaista suhdetta ollenkaan. Petti tai ei, sitä on koko ajan epätietoisuudessa. Ei tuollaista kukaan voi kauan kestää :/

hapsu
Seuraa 
Liittynyt3.10.2013

omassa suhteessa tasan samat tuntomerkit, miehen vihaisuutta aiheesta puhuttaessa ja itkua myöten... aivan loistava valehtelija hän kans. kannattaa nostaa kissa pöydälle kunnolla. itellä paljastui hurjan paljon pettämistä, ja tosiaan itse tongin kaikki tiedot esiin vaikka kuinka monet keskustelut käytiin ja lupaukset tehtiin. ja ekojen paljastusten jälkeen tongin vielä kolme kuukautta ennen kun viimesetkin asiat kävi ilmi, että ei ne miehet helpolla myönnä mitään mistä ei oo todisteita. ei ne ymmärrä että se tietämättömyys ja epäily on pahempaa kun totuuden tietäminen. multa se ainakin imi kaikki mehut kun melkeen 10 kuukautta olin suoraan sanottuna sairaassa suhteessa.

me erottiin, oltiin hetki erossa, ja alotettiin miehen kanssa aivan alusta. eka suhde unohettiin kokonaan. tee sä miehelles selväks, että kuinka paljon sua sattuu se että se selvästi piilottelee sulta jotain ja ettet tiiä kauan vielä jaksat. ehkä tajuaa ettei sillä oo oikeutta pitää sua tollasessa suhteessa..? ja jos pystytte, alottakaa alusta! mutta tommosta ei kannata jatkaa, tiedän sen kyl varsin hyvin.

tiedän kans tuon epätietoisuuden tunteen, hankkiudu siitä heti eroon, ei tee yhtään hyvää.. ikävä kyl pakko sanoo et omien kokemuksien pohjalta sanoisin että miehes pettää lähes varmasti :( anteeks jos sanon noin, mut ite oisin aikoinani toivonu et joku olis tullu ja sanonu suoraan. jaksamisia hankalaan tilanteeseen!!

unikuutio
Seuraa 
Liittynyt11.11.2013

no siis oon jo reilu vuoden epäilly ja nyt vasta paljastu, yleensä tuli joku hätänen vastaus esim. et se oli vaa vitsiä tai että oon vainoharhanen, tai että miten kehtaan epäillä edes tuommosta.

Zirp_
Seuraa 
Liittynyt13.6.2010

Mun poikaystävä pettää mua, tiedän sen, mut koska oon saanu asian selville sen facebookista, en voi sanoa ite asiasta mitään, koska ei se hirveen rehtiä ja reilua oo toisen facebookiakaan lukea... Viikko sitten vihjasin et hei musta tuntuu et mä en oo ainoo nainen ketä sä pyörität. Kaiken kiisti ja oli ns. pöyristyny, mistä oon ees saanu moista päähäni. Nii mistä lie. Sitähän en voi sille sanoa... Mut ilmeisen varpaillaan on nyt, saa nähä riittikö mun muka vaan jostain tullu fiilis pelästyttämään vai mitä tapahtuu. Ahistaaaa x(

Zirp_
Seuraa 
Liittynyt13.6.2010

Eksäni pettämisen sain selville oikeesti puhtaasti fiiliksen perusteella ja sen suihkussa ollessa avasin puhelimen viestit eikä tarvinnu lukea ku ekat viestit ni joo.. Mut eron ja hirveen surun keskellä aattelin, et se puhelimen urkkiminen oli pieni paha verrattuna siihen mitä sain sieltä selville. Yleensä ite halveksin ihmisiä, jotka mustasukkasuuttaan käy tutkimassa toisen puhelinta yms, mutta tulipa sitte ite sen kerran sorruttua siihen, mut kannatti näköjään.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat