Särkynyt sydän

Seuraa 
Liittynyt7.11.2013

En ois uskonut, että tulisin jonnekkin keskustelupalstalle avautumaan, mutta päätin kuitenkin kokeilla ihan vaikka terapiamielessä. :) Eli ehdin seurustella ihanan miehen kanssa (ikää hänellä kohta 19 ja minä 20) vajaa neljä kuukautta. Pari päivää sitten hän sanoi, että ei pysty enää seurustelemaan kanssani, koska häntä ahdistaa ajatus siihen liittyvistä velvollisuuksista ja ettei pysty antamaan minulle enää mitään seurustelun suhteen. Erosimme kuitenkin hyvinä ystävinä, mistä olen erittäin iloinen. Minusta vain tuntuu, että en pysty ajattelemaan ketään muuta pitkään aikaan ja toki lapsellisesti elättelen vielä toivoa... Mutta hän oli ensirakkauteni, vaikka suhteemme ei kovin pitkä ollutkaan. Hän sanoi, että pitää minusta todella paljon ja rakastaa minua ystävänä ja ajattelee ainoastaan minua, mutta suhde ylipäätään kenenkään kanssa tuntuu mahdottomalta ajatukselta. Tiedän, että olemme kumpikin vielä nuoria ja maailma mahdollisuuksia täynnä. Mutta silti tässä on jotain niin erityistä, etten voi ajatella ketään muuta. Kertokaa ihmeessä, jos teillä on ollut samanlainen tilanne tai on edelleen :) Otan mielelläni neuvoja vastaan!

Kommentit (2)

idaaaah
Seuraa 
Liittynyt1.7.2013

Itse erosin vajaa kuukausi sitten 3 vuoden kestäneestä suhteesta. Tajusin vain itse, ettei juttu olisi toiminut enää yhtään enempää.. mulla ja mun exällä oli vaan ollu aikoinaan ihan kamalasti kaikkia vastoinkäymisiä, jotka ikävä kyllä jäi kalvamaan mua itteeni. Aluksi vaan ajattelin "jooh, kyllä se tosta aikuistuu ja muuttaa mun kohtelun pikkuhiljaa parempaan suuntaan..." mutta se ei vaan mennyt niin! En jaksanu enää odottaa ja huomasin sitten mua vuotta vanhemman, kunnon mieheltä vaikuttavan tyypin ja löysin musta ja tästä miehestä paljon enemän yhteisiä tekijöitä, kuin omasta exästäni aikoinaan.

Kumma kyllä, että jaksoin ensimmäistä poikaystävääni 3 vuotta. Ehkä se oli vaan se syy jatkaa suhdetta eteenpäin, että se oli se mun ensirakkaus. Kuvittelin, että en löytäis ketään parempaa mitä mun exä, mutta se ajattelutyyli on kaatunu multa jo aikaa sitten. Kaiken kukkuraksi ajattelin vain exääni, miltä hänestä tuntuisi ero 3 vuoden jälkeen, en ajatellut itseäni ollenkaan! Suhteemme aikana harkitsin eroa monen monta kertaa, mutta en vaan toteuttanu ajatuksiani. Nyt kun mietin loppuun asti ja ajattelin vain omaa parastani, lopputulokseksi seurasi ero, jota en kadu yhtään!

Vaikka ajattelenkin exääni aina välillä, en kaipaa häntä yhtään. Olen ihastunut nyt tutustumaani mieheen ja tunne on molemminpuolinen. Maltan tuskin odottaa seuraavaa kertaa, kun tapaan hänet :) sain exästäni sekä hyviä että huonoja kokemuksia, joka on loppujenlopuksi hyvä asia. Oon yhtä kokemusta rikkaampi ja kohta matkalla kohti uutta suhdetta :) vinkkini on, että aina kannattaa ottaa kaikki ihmissuhteet kokemuksen kannalta huomioon. Jos suhde menee metsään, niin ei kannata jäädä miettimään mennyttä, vaan keskittyä tulevaan :) voimia sulle!

kkkiaa
Seuraa 
Liittynyt7.11.2013

Kiva kuulla että sulla menee hyvin! :) Tää on niin tuore juttu vielä, että on ihan mahotonta vielä ajatella oikeen mitään muuta. Mutta varmasti tästä selviän ja pystyn jatkamaan eteenpäin! 

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat